نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی والیبال ایران و آرژانتین در لیگ جهانی 2016


تقابل جذاب لوزانو و ولاسکو؛

لیگ جهانی والیبال؛ دربی آرژانتینی در ریو


تیم ملی والیبال ایران سومین بازی خود در لیگ جهانی و آخرین دیدار در هفته اول را جذاب تر از همیشه برگزار خواهد کرد جایی که می تواند اولین برد خود را در تقابل مربیان آرژانتینی به دست بیاورد.


   تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول دو شکست مقابل برزیل میزبان و آمریکا حالا در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی آرژانتینی می رود که شرایطی شبیه به ایران دارد و بدون برد تا سومین روز مسابقات به امید پیروزی راهی میدان می شود. این بازی از جهات مختلفی برای دو تیم دارای اهمیت است که کسب اولین برد در این دوره از مسابقات لیگ جهانی و رو در رویی لوزانو و ولاسکو از مهمترین آنها است.


این دو تیم بعد از عدم موفقیت در کسب پیروزی تا پایان هفته دوم لیگ جهانی 2016 از ساعت 4:00 روز یکشنبه رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا لیگ جهانی برای ایرانی ها جذاب تر از همیشه شود و بدون شک تقابل دو مربی آرژانتینی هم زیبایی های خود را خواهد داشت.


تمام نکات این دیدار:


* این اولین دومین بازی ایران است که سرمربی دو تیم آرژانتینی خواهند بود، دیدار اول به جام جهانی 2011 ژاپن بر می گردد جایی که ایران با هدایت ولاسکو رو در روی آرژانتینی قرار گرفت که خاویر وبر آن را رهبری می کرد.
* این دیدار در فضایی کاملا متفاوت برای ایران برگزار می شود جایی که به میزبانی برزیل دو سرمربی آرژانتینی هدایت تیم ها را بر عهده دارند.
* دو تیم تا به اینجای لیگ جهانی موفق به پیروزی در بازی های خود نشده اند و یکی از این دو می تواند برای اولین بار در لیگ جهانی 2016 طعم پیروزی را بچشد.
* این اولین تجربه رائول لوزانو به عنوان سرمربی ایران خواهد بود که مقابل تیم ملی کشورش قرار می گیرد.
* لوزانو و ولاسکو دومین رویارویی با یکدیگر را تجربه می کنند. این در حالی است که آنها دیدار گذشته دو مربی به مسابقات جهانی 2010 ایتالیا بازمی گردد جایی که ولاسکو سرمربیگری اسپانیا و لوزانو هدایت آلمانی ها را برعهده داشت.
* ایران و آرژانتین تا پایان روز دوم موفق به برد در لیگ جهانی نشدند و یکی از این دو تیم در روز سوم طعم برد را خواهد چشید.
* این اولین دیدار دو تیم در لیگ جهانی والیبال خواهد بود اما قبل از این 3 دیدار دیگر مقابل هم انجام داده بودند که 2 بار ایران و یک بار آرژانتین موفق به پیروزی شده بود.
* دو تیم تنها موفق به پیروزی در 2 ست در این مسابقات بوده اند که قطعا یکی از آنها بعد از بازی سوم این عدد را به 5 خواهند رساند.
* ایران در هیچ از ادوار لیگ جهانی در دو بازی ابتدایی برد مقابل رقبا نداشته اما در اولین و سومین دوره حضور مقابل سومین حریف خود موفق به کسب پیروزی شده است.
* ایران و آرژانتین هیچگاه میزبان یا مهمان یکدیگر نبوده اند و 3 بازی گذشته آنها در لهستان و ژاپن انجام شده است و حالا چهارمین دیدار خود را در برزیل برگزار می کنند.


یکشنبه 1395/03/30 ساعت: 04:00 

لیگ جهانی والیبال : ایران - آرژانتین 

زنده از شبکه سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد