نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ جهانی 2016


نتیجه : ایران 1 - صربستان 3؛ جدال با شکست ناپذیرها


صربستان در دیداری خانگی موفق شد ششمین پیروزی متوالی خود را مقابل ایران کسب کند و در دیدار بعدی در آزادی باید یک بار دیگر مقابل شاگردان لوزانو قرار بگیرند.


صربستان 3 - ایران 1
(25 - 19)(24 - 26)(25 - 18)(25 - 21)
  

 تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی از ساعت 21:30 به مصاف میزبان این هفته از رقابت ها، صربستان خواهد رفت. حریف سوم ایران که روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد تا قبل از دیدار مقابل ایران در تمام بازی های خود برنده میدان بوده است و تمام این پیروزی ها با 3 امتیاز همراه بود. آنها روسیه، لهستان، بلغارستان (2 بار) و برزیل را شکست داده اند و حالا در دیداری خانگی و در سالن 8500 نفری آلکساندر نیکولیچ میزبان ایران هستند تا با بهترین نمایش هفته دوم لیگ جهانی را هم پشت سر بگذارند.

 

 

* داوران:
دی گاکامو از بلژیک به عنوان داور اول و آلبریت از آمریکا به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت خواهند کرد.


* ایران با پیراهن سفید و صربستان با پیراهن قرمز به میدان خواهند آمد.

 

 

* ترکیب ایران:

 

سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور و لیبرو مهدی مرندی

 


* ترکیب صربستان:

 

یورس کواکویچ، میلوس نیکیچ، مارکو پودراسکنین، نیکولا جوویچ، دراژن لوبوریچ، سرکو لیسینیچ و لیبرو نون ماسترویچ

 

 

حواشی:

 


* با اینکه در فاصله 30 دقیقه تا شروع بازی سالن جمعیت زیادی را در خود نمی دید اما رفته رفته سالن 8500 نفری آلکساندر نیکولیچ در حال پر شدن است.
* تعداد ایرانی ها حاضر در سالن امروز از روزهای گذشته بیشتر است و همگی با پرچم کشورمان و بوق " ایران ایران" را در سالن فریاد می زنند.
* پس از 5 برد متوالی صربستانی ها بیشتر از همیشه مورد توجه تماشاگران هستند و با زدن اسپک های نمایشی قبل از بازی تماشاگران خودی را به وجد می آورند.
* سالن مثل همیشه در حالت غیر طبیعی گرم است و با افزایش تماشاگران دما بالاتر می رود که این مساله بازیکنان دو تیم را بسیار آزار می دهد.
* یوستسا ستکویچ سرمربی سابق تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران به عنوان کارشناس تلویزیونی این بازی را برای صرب ها تجزیه تحلیل خواهد کرد.
* محمد وکیلی سرمربی کنونی تیم ملی نوجوانان ایران هم خود را به سالن رسانده است تا بازی را از نزدیک تماشا کند.
*زوران گاییچ، دراگان کرکویچ و چند مربی صرب دیگر که سابقه مربیگری در باشگاه های ایران را داشتند همگی در سالن آلکساندر نیکولیچ حضور دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد