نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و ماشین سازی امروز پنج شنبه 21 مرداد 95


ایرانپوریان گل زد، پاکدل اخراج شد

نتیجه ؛ ماشین سازی 0- تراکتورسازی 2

تراکتور با دو گل محمد ایران پوریان مدافع راست خود دربی سبز و سرخ های تبریز را که برای اولین بار در لیگ برتر برگزار می شد به سود خود تمام کرد.


 

 


هفته چهارم لیگ برتر، ساعت 18، ورزشگاه اختصاصی تراکتور، تماشاگر: حدود 5 هزار نفر
داور: بیژن حیدری                     کمک ها: سعید قاسمی و یعقوب حجتی

  

اخطار:

 

ادینیو (12) خالد شفیعی(56) از تراکتورسازی؛

آندرانیک تیموریان(26) کاها(63) بهرام احمدی(61)  از ماشین سازی

 

اخراج:

 

حامد پاکدل(43) از تراکتورسازی

 

ماشین سازی:


فرناندو مانوئل، ادسون، بهمن کامل، میرمهدی قریشی، حبیب گردانی، کاها، سامان نریمان جهان، آندرانیک تیموریان(57 - بهرام احمدی)، سجاد رهبر( 65 -سعید دقیقی)، حامد پاکدل و سیدجلال رافخایی(57 -  امین قاسمی نژاد)
سرمربی: رسول خطیبی

 

 

تراکتورسازی:


محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید اقایی، محمد ابراهیمی(86 - شهرام گودرزی)، مهدی کیانی، محمد نوری(46 - فرزاد حاتمی)، سروش رفیعی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو (69 -سینا عشوری)
سرمربی:امیر قلعه‌نویی

 

 

 

شرح نیمه اول:


بازی را تراکتورسازی هجومی آغاز کرد و از همان ابتدای مسابقه میل به حمله در میان بازیکنان این تیم وجود داشت. شاگردان قلعه نویی خیلی زود میانه میدان را در دست گرفتند و با مالکیت توپ زیاد بازیکنان ماشین سازی را تحت فشار قرار دادند. تراکتورسازی در این نیمه چند موقعیت گل هم داشت که یکی از آنها را به گل تبدیل کرد. در سوی مقابل ماشین سازی بیشتر چشم به ضدحملات داشت که از این بابت هم به نتیجه نرسید. در نهایت تراکتورسازی به چیزی که استحقاقش را داشت در نیمه نخست دست یافت وبا برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

 

شرح گل:

 

تراکتورسازی 1 - ماشین سازی 0 (ایران پوریان - 12): در دقیقه 30 بازی سعید آقایی در محوطه جریمه ماشین سازی توسط  مدافع ماشین سازی متوقف شد تا داور اعلام ضربه پنالتی به سود تراکتورسازی کند. محمد ایرانپوریان پشت توپ قرار گرفت و در حالی که فرناندو مانوئل به سمت جهت توپ حرکت کرد دروازه ماشین سازی باز شد.

 

اتفاق ویژه:

 

اخراج حامد پاکدل مهاجم کم تجربه ماشین سازی در نیمه اول نقشه های رسول خطیبی را نقش بر آب کرد. این بازیکن در دومین بازی متوالی و در دومین دربی تبریز در زمان کمتر از 45 دقیقه از زمین بازی اخراج شد.

 

بهترین بازیکن:


محمد ایرانپوریان، مدافع راست تیم تراکتورسازی درست در روزهایی که شایعاتی پیرامون جذب رامین رضاییان توسط مسئولان این باشگاه شنیده می شود، در دربی تبریز عملکردی فوق العاده داشت. ایرانپوریان در این مسابقه موفق شد دو گل برای تراکتورسازی به ثمر برساند. او همچنین در سایر دقایق بازی نیز نمایشی دلپذیر از خود برجای گذاشت و هواداران را راضی کرد.

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد