نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و ذوب آهن - پنج شنبه 25 شهریور 95


تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر شد

ذوب‌آهن1-تراکتور2؛ هت‌تریک ژنرال در شکست یحیی


دیدار دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی با دو سرمربی استقلالی و پرسپولیسی پیش درآمدی برای دربی پایتخت است.

  

هفته ششم لیگ شانزدهم، ساعت 18:30
 ورزشگاه فولادشهر تماشاگر: حدود پانصد نفر
داور: پیام حیدری – مهدی الوندی  - علی اکبر نوری – سیدمحمدرضا مهدوی – ناظر: محسن قهرمانی

 

 

ترکیب ذوب آهن:

 


حمید عرفانی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، جری بنگستون(دقیقه46- یاسر فیضی)، مرتضی تبریزی و مهدی رجب زاده.

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

 


محمدرضا اخباری، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سروش رفیعی(محمد نوری 71)، کرار جاسم(دقیقه55- محمد ابراهیمی)، ادینیو(دقیقه 89- محسن بنگر)، فرزاد حاتمی و سینا عشوری.

 

 

اخطار:


محمد ایران پوریان(33) - سعید آقایی (86) از تراکتورسازی

 

علی حمام (72) از ذوب آهن

 

 

شرح گل ها

 

 

1-0(تراکتورسازی): دقیقه 40 محمد ایران پوریان ضربه پنالتی به دست آمده را به آسانی وارد دروازه ذوب آهن کرد تا ایران پوریان همچنان پنالتی زن مطمئن قرمزهای تبریزی باشد.

 

1-1(ذوب آهن اصفهان): سانتر خوب رجب زاده را در دقیقه 70 علی حمام با ضربه سر روی خروج اشتباه اخباری تبدیل به گل مساوی ذوب آهن کرد.

 

1-2(تراکتورسازی): ارسال ابراهیمی در رفت و برگشت در دقیقه 74 در محوطه جریمه به سینا عشوری رسید تا هافبک دفاعی تراکتورسازی گل اول خود را در لیگ شانزدهم به ثمر برساند.

 

 

شرح بازی:

 

 


دیدار دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی در 30 دقیقه ابتدایی بسیار کند و بی موقعیت پیگیری شد. بازیکنان دو تیم در دقایق ابتدایی هرگز نتوانستند دروازه تیم حریف را تهدید کنند و تنها در میانه میدان مشغول محک زدن یکدیگر بودند اما بعد از خطای پنالتی احسان پهلوان روی هادی محمدی مدافع تراکتورسازی محمد ایران پوریان توانست گل اول این بازی را وارد دروازه ذوب آهن کند تا پس از آن بازی شکل دیگری بگیرد. بازیکنان ذوب آهن در ادامه موقعیت های خوبی خلق کردند اما این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان برسد.
ذوب آهن نیمه دوم را بهتر از تراکتورسازی آغاز کرد و حملات این تیم در دقیقه 70 به ثمر نشست و حمام توانست گل مساوی را در این دقیقه به ثمر برساند اما نتیجه مساوی دقایقی بیشتر ادامه پیدا نکرد و تراکتورسازان گل برتری را با ضربه دقیق سینا عشوری به ثمر رساندند. تراکتورسازی که در این بازی از روزهای اوج خود فاصله داشت کار سختی برابر تیم یحیی گل محمدی نداشت و سبزپوشان اصفهان در 15 دقیقه پایانی نتوانستند خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد کنند تا در نهایت این بازی با برتری تراکتورسازی در تبریز به پایان برسد.

 

بهترین بازیکن:

 


سینا عشوری در بازگشت به فولادشهر اصفهان نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت. عشوری که زننده گل برتری تراکتورسازی در اصفهان بود با جنگندگی خود توانست در طول 90 دقیقه هافبک های ذوب آهن را از جریان بازی خارج کند تا تیم یحیی گل محمدی بر خلاف آن چیزی که از او سراغ داریم در بیشتر جریان بازی رو به بازی مستقیم بیاورد که البته هادی محمدی و خالد شفیعی نیز که از بازیکنان خوب زمین بودند اجازه سر زنی به بازیکنان ذوب آهن را نداد تا در نهایت تراکتورسازی با کسب این سه امتیاز صدرنشین موقت لیگ برتر باشد.

 

 

اتفاق ویژه:

 


دن گاسپار مربی دروازه بانهای تیم ملی برای تماشای نمایش دو دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران راهی اصفهان شد اما دست خالی و با ناامیدی اصفهان را ترک خواهد کرد. رشید مظاهری دروازه بان ماشین سازی به دلیل مصدومیت شانس حضور در این بازی را از دست داد تا نیمی از ماموریت سرمربی تیم ملی انجام نشود. محمدرضا اخباری دیگر دروازه بان ملی پوش این دیدار نیز نمایش مطمئنی از خود نشان داد. اخباری با خروج اشتباه خود پایه گذار تنها گل ذوب آهن شد و در ادامه بازی نیز در دو صحنه با تکرار اشتباه در خروج باعث شد تا دروازه این تیم به شدت تهدید شد تا روز ناامید کننده گاسپار تکمیل شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد