نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی رئال مادرید و ویارئال در لالیگا اسپانیا

علی رغم بازگشت رونالدو و بیل

رئال 1-1 ویارئال؛ توقف در ایستگاه زیردریایی!


رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال به تساوی 1-1 رضایت داد تا روند پیروزی های پیاپی این تیم در لالیگا قطع شود.

   شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ابتدا نیمه دوم کار را به تساوی کشیدند ولی علی رغم تلاش بسیار، نتوانستند به گل برتری برسندو به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند اما بازیکنان ویارئال با یک دفاع هوشمندانه مانع از نزدیک شدن آنها به دروازه شان می شدند.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، برای لحظاتی تیم میهمان ابتکار عمل را در دست گرفت اما رئالی ها خیلی زود بار دیگر بر بازی سوار شدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 17، بنزما  اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او که روی ارسال گرت بیل زده شد را آسنخیو مهار کرد.

هرچه حملات رئالی ها شدت بیشتری می گرفت، بازیکنان ویارئال بیشتر عقب می نشستند و این کار را برای بازیکنان میزبان دشوارتر می کرد. در دقیقه 37، گرت بیل روی یک فرار فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این نیمه ویارئال جلو کشید و به طور غیرمنتظره ای به گل رسید. در آخرین ثانیه های وقت های تلف شده بود که ضربه سامو در محوطه جریمه به دست سرخیو راموس برخورد کرد و داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد. سوریانو پشت ضربه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری زیردریایی های زرد به پایان برسد.

 

 

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. بعد از اینکه اشتباه آسنخو در مهار یک ارسال، دروازه ویارئال را به شدت به خطر انداخت،

 

 

روی کرنری که به دست آمد، رئال کار را به تساوی کشید. ارسال خامس بود که روی تیر دوم به راموس رسید و او هم با ضربه سر، حساب کار را 1-1 کرد.

 

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه آسنخو پیدا نمی کرد. ابتدا ضربه کرنر بنزما با اختلاف کمی از  بالای دروازه ویارئال به بیرونر رفت. سپس نوبت دنی کارواخال بود که با یک پاس عرضی خطرناک، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما تلاش ستاره پرتغالی برای رسیدن به توپ فایده نداشت.

 

چند دقیقه بعد گرت بیل می توانست روی پاس کریم بنزما گل برتری رئال را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

چند تعویض پیاپی برای دقایقی ضرباهنگ بازی را به سود ویارئال را تغییر داد اما رئالی ها خیلی زود بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 81 روی شوت تونی کروس به گل برسند اما باز هم آسنخو دروازه تیمش را نجات داد.

دو دقیقه بعد ضربه سر آلوارو موراتا می توانست کار را تمام کند اما باز هم دروازه بان ویارئال مانع از گلزنی رئالی ها شد. تلاش رئالی ها برای رسیدن به گل برتری در نهایت به نتیجه نرسید و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد