نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی والیبال ایران و ژاپن در جام کنفدارسیون مردان آسیا

دومین پیروزی والیبال؛ این بار ژاپن


تیم ملی ب والیبال ایران در دومین دیدار خود در جام کنفدارسیون مردان آسیا ژاپن را از ییش رو برداشت.

  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا امروز (جمعه) در سالن والیبال ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.


تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه روز دوم و از ساعت 14 به وقت محلی به مصاف ژاپن قهرمان سال 2015 قاره آسیا رفت.
ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 18 و 25 بر 23 موفق به شکست ژاپن شدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها جشن بگیرند.


تیم ملی ب والیبال ایران که در روز نخست استرالیا را سه بر یک شکست داده بود، در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.
ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در برابر ژاپن از ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقه نخست استفاده کرد و سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا، و محمدرضا موذن را به میدان فرستاد.


شینگو ساکای سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در ابتدای این مسابقه از ترکیب تسوباسا هیساهارا (کاپیتان)، شوهی یاماگوچی، هیسانوری کاتو، تایشی اونودرا، ایسی اوتاکی، یوکی هیگوچی و یوکی کویک (لیبرو) استفاده کرد.


«آیدوس آخمتوف» از قزاقستان و «کومسان کتهاورن» از تایلند به ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار ایران و ژاپن را بر عهده داشتند.
تیم ایران در ست نخست این مسابقه با اقتدار حریف خود را شکست داد و در ست دوم نیز تیم برتر میدان بود. در ست سوم رقابت دو تیم نزدیک به هم پیش رفت اما در نهایت ملی پوشان ایران حریف خود را از پیش رو برداشتند تا در سه ست متوالی فاتح این میدان باشند.

 


والیبال ژاپن سابقه و افتخارات بسیار زیادی در قاره آسیا و جهان دارد که هشت دوره حضور در بازی های المپیک به عنوان یکی از شاخص ترین عملکردهای این تیم محسوب می شود.
نمایندگان سرزمین آفتاب تابان عنوان قهرمانی بازی های المپیک سال 1972 در مونیخ را نیز در پرونده کاری خود دارند و دو مدال نقره و برنز نیز در مسابقات والیبال المپیک سالهای 1968 مکزیکوسیتی و 1964 توکیو که میزبان بوده اند، در گنجینه افتخارات خود دارند.


تیم ملی والیبال ژاپن دو مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در سال های 1970 صوفیه و 1974 در مکزیکوسیتی را نیز کسب کرده اند.
تیم ملی والیبال ژاپن در چهار دوره گذشته جام کنفدراسیون آسیا دو مدال برنز و مقام سومی به دست آورده است.


تیم ملی ب والیبال ایران فردا (شنبه) در آخرین دیدار دور مقدماتی این رقابت ها به مصاف کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها می روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد