نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی ایران – ژاپن، نبردی برای سر گروهی (فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا)


جام ملت های جوانان آسیا – منامه



مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا که از روز پنج شنبه در شهر منامه و در استادیوم ملی بحرین و استادیوم ورزشی خلیفه آغاز شده با نظم خاصی در حال برگزاری است و امروز با انجام بازی ها گروه d هر 16 تیم شرکت کننده در مسابقات یک بازی را پشت سر خواهند گذشت.

  اگر چه استقبال از بازی ها اندک است اما با نظم خاصی در حال برگزاری است و کنفدارسیون فوتبال آسیا همه تلاش و تدارک خود را بکار گرفته تا این بازی ها را در سطح مطلوبی برگزار کند!


تیم های هر گروه در یک هتل استقرار دارند و محل استقرار تیم ها در گرو c که ایران هم در آن حضور دارد الیت است که فاصله اش با محل تمرین و هم چنین زمین بازی ایران 30 دقیقه است.


مصاف ایران – قطر در حالی با نتیجه یک بر یک پایان یافت که مشخص بود در نیمه اول شرایط آب و هوایی به سود حریف است. به هر صورت قطری ها و دیگر تیم های عربی به بازی در چنین شرایط آب و هوایی عادت دارند و ایران که ظهر روز سه شنبه وارد منامه شده بود مشخص بود که هنوز با شرایط آب و هوایی شهر منامه  خو نگرفته است. البته باید به این نکته اشاره کرد قطر قهرمان دوره قبل بازی ها متشکل از بازیکنانی با ملیت های مختلف است! با کادر اسپانیایی و بهترین تدارک در ماه های اخیر. از اردو گرفته تا بازی دوستانه. اسکار – سرمربی تیم ملی قطر در جریان بازی با یکی از بازیکنانش که صحبت می کرد نه به زبان  عربی بود و نه زبان انگلیسی! شاید هموطن او بوده باشد. اسپانیایی.


در نیمه اول قطری ها فرصت جولان روی دروازه ایران پیدا کردند هر چند گل ایران روی اشتباه مدافع ما به ثمر رسید و حمله قطری ها به گونه ای نبود که در آن صحنه دروازه ایران باز شود.


شروع نیمه دوم توام با اخراج یکی از بازیکنان ایران بود. محمد سلطانی مهر. اما تیم ملی جوانان توجهی به این موضوع نداشت و در نیمه دوم با اینکه ده نفره بود نبض بازی را در اختیار گرفت و علاوه بر گلی که به ثمر رساند چند موقعیت خوب دیگر هم داشت.


ساعاتی پیش نشست بازی با قطر با حضور امیر حسین پیروانی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان و با حضور بازیکنان برگزار شد و چرایی نمایش نیمه اول واکاوی شد.
باید اشاره ای به گروه سخت ایران هم داشت. گروهی که علاوه بر قطر قهرمان دوره قبل ژاپن هم در آن حضور دارد. این به خاطر عملکرد تیم در دوره قبل بوده که در بین چهار تیم چهارم شد و در قرعه کشی بازی های این دوره در سید چهار قرار گرفت.


با این حال کادر فنی تیم ملی جوانان خیلی نگرانی ندارند و معتقدند ایران توانمندی شکست ژاپن و صعود از گروه c را دارد. ژاپن در بازی نخست خود با سه گل یمن را شکست داد و با اندوخته سه امتیاز در برابر ایران قرار می گیرد. ایران – ژاپن ساعت 17 روز دوشنبه به وقت تهران در استادیوم  ملی بحرین با هم بازی می کنند. تنها محروم تیم ملی در این بازی محمد سلطانی مهر است.


بازی ایران – ژاپن نبردی برای سر گروهی است. ژاپن اگر در این بازی پیروز شود 6 امتیازی می شود و آنوقت می تواند در دیدار با قطر با خیالی آسوده و با قهرمانی در گروه به کار خاتمه دهد اما پیروزی ایران، تیم ملی جوانان را 4 امتیازی خواهد کرد و باید به این نکته اشاره داشت که بازی پایانی ایران در برابر یمن است. آنوقت ایران می تواند با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به قطر به کار خود پایان دهد البته اگر قطر در ادامه هم یمن را شکست ندهد و هم ژاپن را.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد