نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز تراکتورسازی و فولاد خوزستان - 29 مهرماه 95


تساوی یک نیمه‌ای با گلزنی ادینیو و شریفات

نتیجه ؛ تراکتور 2 - فولاد 2


دیدار مهیج، پرتنش و تماشایی تراکتورسازی و فولاد با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

  ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

داور: محمدرضا اکبریان           کمک ها: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا
داور چهارم: پیروز سیف الله پور              ناظر: علی خسروی

 

اخطار: عبدالله کرمی (23) از فولاد و محمدرضا اخباری (30) از تراکتور


 
تراکتورسازی:


محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سروش رفیعی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی(52- کرار جاسم)
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

فولاد خوزستان:


وحید طالب لو، ایوب والی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، عبدالله ناصری، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات

سرمربی: نعیم سعداوی

 

 

شرح بازی در نیمه نخست:

 


شروع طوفانی دو تیم نشان از یک بازی جذاب و تماشایی داشت. دو تیم از دقیقه یک با انگیزه برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کردند و پس از اینکه فولادی ها نتوانستند از پاس های پشت سر هم خود سودی ببرند، تراکتورسازی روی یک حرکت تیمی و البته خلاقیت ادینیو یک بر صفر پیش افتاد. فولادی ها که توان هجوم به سمت دروازه تراکتورسازی را در خود می دیدند، برای رسیدن به گل تساوی حملات زیادی را تعبیه کردند. آنها بی محابا و با پاس های تک ضرب و سرعتی به سمت دروازه تراکتورسازی حمله ور شدند و  در این میان شاگردان امیر قلعه نویی چشم به ضدحملات داشتند. در ادامه اما بازیکنان فولاد آنقدر فشار آوردند که روی یکی از موقعیت های خود به گل تساوی رسیدند. بعد از این گل، تراکتوری ها برای دقایقی با کنترل توپ سعی کردند بازی را به دست بگیرند و حتی یک موقعیت خوب گلزنی نیز روی دروازه فولاد ساختند اما راه به جایی نبردند. دقایق پایانی نیمه نخست بازی آرام تر دنبال شد و به نظر می رسید دو تیم به تساوی در نیمه اول راضی هستند.

 

 

شرح گل:

 

 

یک برصفر تراکتورسازی (لوسیانو ادینیو): در دقیقه 4 مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی از جناج چپ نفوذ کرد و پس از عبور از مدافع مستقیمش از زاویه ای تقریبا بسته با ضربه ای زمینی و به زیبایی دروازه وحید طالب لو و فولاد را باز کرد.

یک بر یک فولاد(اسماعیل شریفات): ارسال بلند فولادی ها با اشتباه مدافعان تراکتورسازی، ساسان انصاری را با اخباری تک به تک کرد، دروازه بان تراکتورسازی تکلی وحشتناک روی پای انصاری رفت اما او توپ را قبل از برخورد با انصاری به شریفات پاس داده بود. شریفات پس از دریبل هادی محمدی در حالی که دروازه خالی را جلوی خود داشت، توپ را به کنج دروازه فرستاد.

دو بر یک فولاد(ساسان انصاری): سعید آقایی در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی روی عبدالله ناصری شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. ساسان انصاری پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت اخباری توپ را به گل دوم فولاد تبدیل کرد.

دو بر دو تراکتور(سروش رفیعی): نفوذ خوب محمد ایرانپوریان از جناح راست با پاس خوب او به سروش رفیعی همراه شد و هافبک خلاق تراکتورسازی با شوتی سر ضرب توپ را محکم به تور دروازه فولاد چسباند. 



حواشی:

 *قبل از شروع بازی دستیاران امیر قلعه نویی، انتخاب سرمربی تراکتورسازی را به عنوان بهترین مربی ایران در رنکینگ جهانی تبریک گفتند و با او عکس یادگاری گرفتند.

*لوسیانو ادینیو بعد از گلزنی به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و با حرکات دستش قلب خود را به این هواداران تقدیم کرد.

*احمد عبدالله زاده هافبک سابق تراکتورسازی که اکنون در فولاد توپ می زند، از سوی هواداران تیم تبریزی مورد تشویق قرار گرفت.

*هواداران تراکتورسازی ضمن ابراز ناراحتی از آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام(ره) شعارهایی را علیه مسئولان تبریزی سر دادند.

*بهزاد زادعلی اصغری بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان که به مسی ایران مشهور شده در ورزشگاه حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می کند.

*مهدی کیانی در دقیقه 40 خودش را جلوی شوت محکم ساسان انصاری قرارداد که همین امر باعث ناراحتی اش از ناحیه صورت شد. او پس از چند دقیقه به بازی برگشت.

*داور چهارم مسابقه قبل از ورود کرار جاسم به زمین مسابقه به سربند هافبک عراقی ایراد گرفت که کرار با عصبانیت آن را از سر خود باز کرد و به کنار زمین کوبید و وارد زمین شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد