نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان - 5 شنبه 29 مهرماه 95


هفته نهم لیگ برتر

نتیجه ؛ اس. خوزستان 1 ـ پرسپولیس 1


استقلال نتوانست از گل برتری خود محافظت کند و در نهایت در نیمه دوم دو تیم به کار خود با تساوی خاتمه دادند تا سرخ‌ها با حفظ صدرنشینی به تهران بازگردند.

  

استادیوم غدیر اهواز - تماشاگر 10 هزار نفر

داور: حسین زرگر


استقلال‌خوزستان:

وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی(c)، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، نوید عاشوری، مهدی مومنی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید.
سرمربی: سیروس پورموسوی


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی(c)، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، کمال کمیابی‌نیا، وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 



اخطار:

رحیم زهیوی از استقلال خوزستان دقیقه 26

محسن ربیع خواه از پرسپولیس دقیقه 28

وحید شیخ ویسی از استقلال خوزستان دقیقه 57

عزت پورقاز  از استقلال خوزستان دقیقه 75

فرشاد سالاروند  از استقلال خوزستان دقیقه 90



نکته‌ها:
* امید عالیشاه در این بازی جای خود را به علی علیپور داده و باید دید مهاجم شمالی پرسپولیس موفق خواهد شد در هفته نهم طلسم گل نزدن‌هایش را بکشند یا خیر.
* هواداران پرسپولیس با حضور پرشور و پرتعداد خود استادیوم غدیر را در برابر میزبان به تسخیر خود درآورده‌اند تا سرخپوشان در این بازی خارج از خانه احساس غریبی نکند.
* در ابتدای این بازی یک کودک سرطانی با حضور در چمن اقدام به گل زدن به علیرضا بیرانوند از روی نقطه پنالتی کرد که بعد از گل کردن این توپ مورد تشویق شدید هواداران و بازیکنان قرار گرفت.
* رامین رضائیان در این بازی نیز از سوی برانکو ایوانکوویچ در ترکیب اصلی قرار نگرفته و از روی نیمکت شاهد تلاش هم تیمی‌هایش خواهد بود.
* مهدی طارمی که در فصل گذشته و در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت موفق به گلزنی برابر استقلال‌خوزستان شده بود در این بازی نیز به دنبال باز کردن دروازه حریف آبی‌پوش است.



شرح نیمه اول:
دو تیم در شرایطی به کار خود در نیمه اول پایان دادند که آبی پوشان بارها روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند و در ادامه حملات پردامنه خود توانستند روی ضربه ایستگاهی رحیم زهیوی به گل برتری دست یابند.
سرخپوشان که در این بازی با تغییرات در خط حمله و هجومی خود در ارسال پاس های نهایی پراشتباه ظاهر شده بودند، نتوانستند خطر چندانی روی دروازه وحید شیخ ویسی ایجاد کنند و این شاگردان سیروس پورموسوی بودند که با انگیزه بالا توانستند 45 دقیقه سختی را برای این تیم با پرس روی بازیکن صاحب توپ ایجاد کنند. باید دید برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم موفق خواهد شد ایده تازه ای برای خلاصی از شکست در اهواز برای تیمش ایجاد کند یا ...

 

شرح گل‌ها:

استقلال خوزستان یک پرسپولیس صفر: (دقیقه 35، رحیم زهیوی): ضربه ایستگاهی برای استقلال خوزستان از پشت محوطه جریمه را رحیم زهیوی به زیبایی دور از دستان بیرانوند به تور دروازه سرخپوشان چسباند.

استقلال خوزستان یک پرسپولیس یک: (دقیقه 84، فرشاد احمدزاده): ارسال محسن مسلمان درون محوطه جریمه با ضربه پشت سر فرشاد احمدزاده گل تساوی را به نام پرسپولیس کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد