نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال و سایپا - جمعه 30 مهر 95


هفته نهم لیگ برتر

نتیجه ؛ استقلال 2 - سایپا 0


محسن کریمی و جابر انصاری با دو گل تماشایی پیروزی قاطع استقلال مقابل سایپا را رقم زدند تا آخر هفته آبی‌ها پر از طعم موفقیت باشد.

  


هفته نهم لیگ برتر، ساعت 16:45
ورزشگاه آزادی، تعداد تماشاگر:
داوران: موعود بنیادی فر، کمک ها: حسن ظهیری و مهدی عالیقدر

 

 


ترکیب استقلال:


مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

ترکیب سایپا:

 

حامد فلاح زاده، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، امید خالدی، سعید لطفی، مهدی بدرلو، روزبه شاهعلیدوست، حامد شیری، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده

سرمربی: حسین فرکی

 


شرح گل

 

 

1-0(استقلال) : حملات دامنه دار استقلال بالاخره در دقیقه 75 جواب داد. در این دقیقه سانتر وریا غفوری از روی کرنر را مدافعان سایپا برگشت دادند اما در برگشت توپ به محسن کریمی رسید و ضربه سنگین او از پشت محوطه جریمه حامد فلاح زاده را تسلیم کرد.


2-0 (استقلال) : در دقیقه 81 ضربه بازیکنان استقلال از مرکز میدان به کاوه رضایی رسید و  او با ضربه سر توپ را به جابرانصاری رساند تا او با یک ضربه ضربه دقیق دروازه سایپا را برای بار دوم باز کند.



 

کارت زرد:

 


امید خالدی(32) از سایپا


شرح نیمه اول:


نیمه اول با حملات استقلال آغاز شد و این بارها دروازه سایپا را را خطر مواجه کرد اما هر بی دقتی کاوه فرصت گلزنی را از آبی ها در شروع بازی گرفت. استقلال در شروع بازی تکیه بر سانترهای خسرو جیدری و یعقوب کریمی از سمت راست و چپ بارها دروازه سایپا را در تهدید کرد اما بعد از 20 دقیقه نوبت به حمله های شاگردان حسین فرکی رسید. حملات سایپا در این دقایق فشار را روی خط دفاع استقال زیاد کرد و شاید اگر 2 واکنش دیدنی رحمتی نبود ورق بازی عوض می شد. بعد از گذشت 15 دقیقه استقلال یک بار دیگر بر بازی مسلط شد اما نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند.

 

 


 


*بختیار رحمانی هافبک معترض آبی ها که امروز در ترکیب استقلال قرار گرفته است، پیش از بازی به شدت از سوی تماشاگران حاضر در زمین تشویق شد.
*سید حسین حسینی پیش از بازی حاضر نشد در کنار سایر بازیکنان بدن خود را گرم کند تا شائبه هایی در مورد جدایی او در نیم فصل به وجود بیاید.
*منصوریان امروز بدون تغییر نسبت به بازی با سیاه جامگان تیمش را به زمین فرستاده است که این تیم موضوع نشان می دهد او ترکیب ثابت تیم خود را پیدا کرده است.
*هواداران حاضر در استادیوم آزادی پیش از آغاز بازی به شدت علیرضا منصوریان سرمربی تیم شان را تشویق کردند.
*پیش از شروع بازی هواداران حاضر در استادیوم به شدت اصغر حاجیلو سرپرست فعلی سایپا و سابق استقلال را تشویق کردند.
*پیش از شروع بازی مهدی رحمتی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی و یعقوب کریمی سمت فرکی رفتند و از او برای حضور در زمین بازی رخصت گرفتند. همچنین منصوریان هم چتد دقیقه ای با سرمربی موفق سایپا خوش و بش کرد.
*تماشاگران استقلال در دقیقه 11 بازی به سبک ایسلندی ها تیمشان را تشویق کردند که این موضوع صحنه جالبی را در استادیوم آزادی رقم زد.
* در صحنه ای که داور روی بازیکنان استقلال خطا اعلام کرد، حامد فلاح زاده به شدت سر مهدی بدرلو فریاد می کشید و همین مساله باعث شد داور به او تذکر جدی بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد