نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

کولتورال 1-7 رئال؛ شروع طوفانی در کوپا دل ری


با درخشش آسنسیو و موراتا


رئال مادرید در اولین بازی خود در کوپا دل ری فصل جاری موفق شد کولتورال لئونسا را در زمین خودش گلباران کرده و گام اول را در این تورنمنت محکم بردارد.

  

 رئال که از کوپا دل ری فصل گذشته خاطره خوشی نداشت، با ترکیبی تقریبا کامل به مصاف کولتورال امده بود. هرچند زیدان در این بازی مثلث BBC را در اختیار نداشت با این حال حضور لوکاس، آسنسیو و موراتا در فاز تهاجمی و همچنین خامس، ایسکو و کروس در خط میانی نشان می داد که رئال این بازی به ظاهر ساده را کاملا جدی گرفته است.

 

 

 

 

رئال بازی را هجومی آغاز کرد و از همان ابتدا حریف دسته سومی خود را در لاک دفاعی فرو برد. دقیقه 5 بازی بود که مدافع کولتورال روی سانتر کروس و  صربه سر ناقص خامس به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا رئال خیلی زود پیش بیفتد.

 

حملات رئال ادامه داشت و کروس یک بار هم تیر دروازه را به لرزه در آورد. ضمن اینحکه میزبان در معدود حملات خود روی اشتباه مسلم کارواخال می رفت تا گل مساوی را به ثمر برساند اما ضربه مهاجم کولتورال به بیرون رفت.

دقیقه 32 رئال مادرید مزد حملات گسترده خود را گرفت و توسط آسنسیو به گل دست یافت. لوکاس از راست با یک پاس عرضی دقیق توپ را درون محوطه جریمه به آسنسیو رساند و شوت پای چپ این بازیکن جوان به گوشه دروازه کولتورال رفت تا رئال 2-0 پیش بیفتد. کهکشانی ها با وجود فرصت های دیگری که داشتند در نهایت نیمه اول را با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

 

 

 

 

چند ثانیه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که موراتا روی پاس خامس و در مصاف تک به تک، توپ را از زیر پاهای گلر کولتورال وارد دروازه کرد تا رئال 3-0 پیش بیفتد.

دقیقه 54، رئال توسط آسنسیو حساب کار را 4-0 کرد. در حالیکه ایسکو توپ را به سمت دروازه پیش می برد، با دخالت مدافع حریف توپ به آسنسیو رسید و او هم با شلیکی از فاصله 25 متری توپ را به قعر دروازه فرستاد تا رئال میزبان خود را 4 گله کند.

 

تنها دو دقیقه بعد از گل آسنسیو، موراتا نیز خود را دو گله و رئال را 5 گله کرد. بازهم پاس خامس و  ضربه تماشایی موراتا از درون محوطه جریمه که دور از دستان گلر کولتورال به تور نشست.

 

 

 

 

دقیقه 68 نوبت به ناچو رسید تا زیباترین گل بازی را به ثمر برساند. ناچو روی سانتر خامس، با یک قیچی برگردان استثنایی از درون محوطه جریمه، بهترین و زیباترین گل زندگی خود را به ثمر رساند تا رئال 6-0 پیس بیفتد. زیدان و دیگر بازیکنان رئال از گل ناچو حیرت زده شده بودند.

 

 

 

 

 

کولتورال دقیقه 83 توانست روی ضربه زیبای بنخا پاسخ یکی از 6 گل رئال را بدهد اما این پایان کار نبود چراکه ماریانو، مهاجم دومنیکنی رئال، دقیقه 92 گل هفتم رئال را نیز با ضربه سری تماشایی به ثمر رساند تا در نهایت این بازی تماشایی با پیروزی 7-1 کهکشانی ها به اتمام برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد