نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان


نوار پیروزی های استقلال پاره شد؛

فولاد 1 - استقلال 1؛ تساوی با گل‌‌های انصاریون


استقلال با تساوی برابر فولاد موقتا در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و این احتمال وجود دارد که در پایان بازی های فردا چند پله دیگر در جدول رده بندی سقوط کند.

  


هفته دهم لیگ برتر، ساعت 18، ورزشگاه غدیر
داور: محسن ترکی، کمک ها: محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی

 

کارت زرد :

 

فرشید اسماعیلی(44) پادوانی (69 ) از استقلال

ناصری (64) وکیا (83)  از فولاد


ترکیب فولاد:


وحید طالب لو، عبدالله کرمی، ایوب والی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو(63 - محمود مطلق زاده)، اسماعیل شریفات (63- بهرام رشید فرخی)، عبدالله ناصری(89 - سینا مریدی) و ساسان انصاری.
سرمربی نعیم سعداوی


ترکیب استقلال:


مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، مگویان، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی(83- محسن کریمی)، بختیار رحمانی، جابر انصاری(74- مجتبی حق دوست)، کاوه رضایی و علی قربانی.
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

شرح بازی:


بازی با حمله های طوفانی فولاد در 10 دقیقه ابتدایی آغاز شد و این تیم دو سه بار می توانست دروازه استقلال را باز کند که این اتفاق نیفتاد. اما بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی آبی های تهرانی بازی را در دست گرفتند و موفق شدند کمی از زهر حملات فولاد کم کنند. استقلال در نیمه اول با ارائه یک بازی اقتصادی موفق شد در دقیقه 34 بازی توسط انصاری به گل برسد و بعد از این گل فولادی ها هرچقدر سعی کردند بازی را به تساوی بکشند به در بسته خط دفا ع استقلال برخورد کردند تا آبی ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.


با شروع نیمه دوم فولاد در 10 دقیقه ابتدایی جلو آمد تا گل خورده را جبران کند اما تعویض اسماعیل شریفات کمی روند تهاچمی این تیم را کند کرد و البته استقلال در بیشتر دقایق بازی سعی در حفظ نتیجه داشت. اما ساسان انصاری در دقیقه 77 بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و با یک گل استثنایی فولاد را از یک شکست خانگی نجات داد. استقلال با این نتیجه در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی ماند و فولاد هم با این نتیجه در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

شرح گل ها:

1-0 (استقلال): در دقیقه 34 سانتر دقیق مگویان را جابر انصاری با ضربه سری زیبا وارد دروازه فولاد کرد.

 

1-1 (فولاد): در دقیقه 77 ساسان انصاری دفاع استقلال را به هم ریخت و با یک ضربه استثنایی گل تساوی را از بالای سر  رحمتی وارد دروازه کرد تا بدون تردید یکی از زیباترین گل های لیگ شانزدهم به ثمر برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد