نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی ایران و سوریه - سه شنبه25 آبان 95

نتیجه ؛ سوریه 0 - ایران 0


با توجه به بارندگی شدید، زمین محل برگزاری از بدترین شرایط ممکن برای انجام بازی بین دو تیم برخوردار است و شرایط  انجام دستورات تاکتیکی را از دو تیم دور کرده است.

  


سه شنبه 25 آبان 1395

استادیوم: تانکو عبدالرحمان  تماشاگر: حدود 6 هزار نفر
داور: علی الصباح 


سوریه:

 

ابراهیم عالمه، احمد الصالح، عمرو میدانی، علاء الشبلی، مؤید عجان، خالد المبیض، تامر الحاج محمد، المواس، عمرو جنیات، عمر خریبین وسنحاریب ملکی.
سرمربی: ایمن حکیم

 


ایران:

 

سوشا مکانی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، کریم انصاریفرد، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، اشکان دژآگه، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش
سرمربی: کارلوس کی روش



از زمان آغاز دیدار دو تیم هنوز به 2 دقیقه نرسیده بود، که چمن مسابقه به طور کامل کیفیت خود را از دست داده است، تا کارلوس کی‌روش در ادامه اعتراض‌هایی که پیش از شروع مسابقه داشت، با شروع بازی و مشاهده وضعیت غیرقابل تحمل زمین محل برگزاری مسابقه، دوباره اعتراض های خود را از کنار خط با شدت بیشتری ادامه دهد.


دیدار دو تیم سوریه و ایران در ورزشگاه تانکوعبدالرحمان 15 دقیقه ابتدایی خود را پشت سر گذاشته است، اما کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه اجازه انجام بازی فوتبال را از بازیکنان گرفته است و با چنین شرایطی نمی توان انتظاری برای رسیدن به گل روی کارهای تاکتیکی و از پیش تعیین شده داشت.


*تیم فوتبال ایران در شرایطی متعجب کننده و غیر استاندارد بازی خود مقابل سوریه را آغاز کرد.

* وب سایت یوتیوپ این بازی را به صورت مستقیم پخش می کند و مردم سراسر جهان می توانند مسابقه را به صورت مستقیم تماشا کنند.

* حتی روی بدترین زمین های لیگ فوتبال ایران نیز در چنین شرایطی بازی برگزار نمی شود.

* مصدومیت بازیکن سوریه در دقایق ابتدایی باعث شد تا ایمن حکیم دست به یک تعویض زودهنگام بزند و کاپیتان تیمش را از زمین بیرون بکشد. ظاهر المیدانی در دقیقه 20 جانشین احمد الصالح شد.

*  کارلوس کی روش روی کف دست خود تصویر پرچم ایران را نقاشی کرده است.

* نگرانی ها درباره زمین بازی ادامه دارد و بخصوص در سمت چپ دروازه ایران آب گرفتگی بیشتر مشاهده می شود.



شرح نیمه اول:

 گِل بازی 45 دقیقه ای دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت. شرایط بد زمین با توجه به بارندگی شدید باعث شده بود تا بازیکنان از انجام آسان ترین کارهای تاکتیکی هم ناکام بمانند و در کنترل توپ و گردش آن با مشکل مواجه شوند.

هر دو تیم بیشتر دل به اتفاقات داشتند و در نهایت ایران با استفاده از تکنیک عبور توپ توسط دژآگه و سرعت طارمی و انصاریفرد  و همچنین جهانبخش امیدوار به نزدیک شدن به دروازه سوریه بودند و بازیکنان سوریه نیز چشم به توپ های بلند داشتند تا با استفاده از ضربات ایستگاهی دروازه سوشا مکانی را باز کنند. در نهایت نیمه اول بدون اتفاق خاص و موقعیت خطرناکی به پایان رسید.


اخطار

 علا الشبلی(45) از سوریه




اخبار مرتبط :


خشم و پاسخ های معنادار سرمربی تیم ملی به خبرنگاران


دو گلی که به سوریه نزدیم






نظرات 1 + ارسال نظر
سید احمد چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 17:44

هستم برای تیم ملی ایران برای اینکه تیم ملی ایران برنده می شد . تقصیر و مقصر تیم ملی سوریه است برای رسیدن برنده شدن بود که سوریه دعوا کرد با تیم ملی ایران .
امیدوارم تیم ملی ایران موفق سر بلند باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد