نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال و صبای قم در جام حذفی (جمعه 28 آبان 95)

روی رؤیای استقلال لک نیفتاد

استقلال ٥(0) - صبا ٣(0)؛ اسم رمز: منصور !


استقلال با پیروزی 5 بر 3 برابر صبا در ضربات پنالتی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند و حریف نفت تهران بشود.

  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ ساعت 16:20

استادیوم: آزادی/ تعداد تعداد تماشاگر: 25هزار نفر
داور: احمد صالحی ، کمک ها:حسن یوسفی و محمد عطایی

 

 


ترکیب استقلال

 


مهدی رحمتی، مجید حسینی، پادوانی، یعقوب کریمی، برزای (71 - هرائر مگویان)، فرشید باقری، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری(91 امید ابراهیمی)، آرش افشین( 79- علی قربانی) و محسن کریمی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 


ترکیب صبا

 

 

حامد لک، پویا سیف پناهی، میرهانی هاشمی، مسعود حق جو، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، مهران امیری، حمید رضا دیوسالار، احمد حسن زاده، وحید علی آبادی(میلاد ابطحی 111) و رضا عنایتی
سرمربی: صمد مرفاوی

 

 

اخطار

 

 

قاسم دهنوی(31) - وحید علی آبادی (43) - حامد لک (119) از صبا

فرشید اسماعیلی(80) - یعقوب کریمی(97) از استقلال

 

 

 

 

 

 

شرح بازی

 

 


در نیمه اول علی رغم برتری نسبی استقلال بر صبا با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. در این نیمه استقلال بیشتر توپ را روی دروازه حریف خود داشت و چند بار دروازه صبا را با تهدید جدی روبرو کرد اما در نهایت موفق نشد از این موقعیت ها استفاده کند. در این نیمه فرشید اسماعیلی با یک ضربه قیچی برگردان دروازه صبا را باز کرد اما داور قبل از آن خطای آرش افشین را اعلام کرد. صبا در طول نیمه اول کمتر توانست موقعیتی روی دروازه استقلال ایجاد کند و در نهایت بازی در این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
 در ابتدای بازی نیمه دوم بازی، فوتبال دفاعی صبا باعث شد استقلال نتواند به دروازه این تیم نزدیک شود و حامد لک کمتر وادار  به واکنش شود اما در اواسط نیمه دوم منصوریان با فرستادن علی قربانی و مگویان به زمین موفق شد  جریان بازی را به نفع تیمش تغییر بدهد. استقلال در 20 دقیقه پایانی بازی چند بار به دروازه صبا نزدیک شد اما عکس العمل خوب حامد لک اجازه گلزنی را به آبی ها نداد تا بازی در نیمه دوم با نتیجه بدون گل مساوی به پایان برسد و کار به وقت های اضافه بکشد.
در نیمه اول وقت های اضافه استقلال کاملا بر توپ و میدان مسلط بود و چند بار به دروازه صبا نزدیک شد اما بازهم  مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر ناکام بودند تا بازی در نیمه اول وقت های اضافه هم با نتیجه بدون گل مساوی به پایان برسد. در این نیمه بهترین موقعیت نصیب علی قربانی شد که ضربه سر او با اختلاف کم به بیرون رفت.
اما در نیمه دوم وقت های اضافه بازیکنان دو تیم که کاملا خسته به نظر می رسیدند، موفق نشدند موقعیت خاصی روی دروازه هم ایجاد کنند تا بازی با تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

 

ضربات پنالتی

 

 

 

1-0(استقلال): ضربه پنالتی در سمت راست و خلاف جهت حرکت لک وارد دروازه شد.

1-0(صبا): ضربه کیوان امرایی به سمت راست را مهدی رحمتی به زیبایی دفع کرد.

2-0(استقلال): ضربه امید ابراهیمی به سمت راست با وجود تشخیص خوب لک وارد دروازه شد.

2-1(صبا): ضربه مسعود حق جو در زیر طاق سمت چپ دروازه آرام گرفت.

3-1(استقلال): ضربه علی قربانی در سمت چپ و خلاف جهت حرکت دروازه بان وارد دروازه شد.

3-2(صبا): ضربه دهنوی با وجود تشخیص مناسب رحمتی وارد دروازه استقلال شد.

4-2 (استقلال): یعقوب کریمی برخلاف حرکت حامد لک توپ را وارد  دروازه صبا کرد.

4-3 (صبا) ضربه آرام ابطحی به زیبایی و در خلاف حرکت رحمتی وارد دروازه استقلال شد.

5-3(استقلال) ضربه دیدنی فرشید اسماعیلی به زیر طاق دروازه خورد تا استقلال برنده ماراتن جذاب بازی با صبا بشود.

 

 

 

بهترین بازیکن:

 


سیدمهدی رحمتی در بازی امروز توانست با مهار یک پنالتی استقلالی ها را وارد مرحله بعد کند، کاپیتان آبی ها که در وقت قانونی و اضافه دروازه خود را بسته نگه داشت، با مهار اولین پنالتی این بازی، از نظر روحی و روانی نیز شرایط تیمش را به بالاترین حد رساند و در نهایت مزد مهار به موقع خود را نیز گرفت.

 

 

اتفاق ویژه:

 


استقلالی ها توانستند سومین دیدار خود را در جام حذفی با پیروزی به پایان برسانند اما اتفاق ویژه در این باره این است که آنها در دو دیدار اخیر نتوانستند در نود دقیقه کار را تمام کنند، استقلالی ها در برابر تیم مس کرمان در دقایق پایانی وقت های اضافه به گل پیروزی رسیدند و در بازی برابر نیز در ضربات پنالتی برنده بازی شدند. 
اتفاق ویژه دیگر اینکه استقلالی ها در مرحله یک چهارم نهایی باید به سراغ نفت تهران برود و علیرضا منصوریان برای دومین بار در این فصل با تیم سابق خود روبرو خواهد شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد