نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بایرن مونیخ و دورتموند - شنبه 29 آبان 95


نتیجه نهایی:دورتموند1- 0 بایرن مونیخ


دورتموند موفق شد با ارائه نمایشی منطقی و با تک گل اوبامیانگ در ابتدای بازی، از سد بایرن گذر کرده تا تنور رقابت های بوندس لیگا همچنان داغ بماند.

    

در ابتدای بازی، دو تیم به محک زدن یکدیگر پرداختند و اولین موقعیت بازی گل اول دورتموندها را به دنبال داشت. در یک رفت و برگشت، گوتزه در سمت راست محوطه جریمه پا به توپ شد و ارسال زمینی او با نوک پای اوبامیانگ همراه بود تا دورتموند گل اول را به ثمر برساند.

 

 

 

بعد از گل، باز هم دورتموند به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 18، همکاری گوتزه و اوبامیانگ موقعیت خوبی را برای هافبک خلاق آلمانی ایجاد کرد که گوتزه نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

5 دقیقه بعد، آندره شورله درون محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد که ضربه سرضرب او در اختیار نویر قرار گرفت. در دقیقه 25، بایرن حملات خود را روی دروازه دورتموند آغاز کرد و ضربه چکشی کیمیچ بعد از برخورد به مولر از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت.

 

در دقیقه 38، بایرن موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ارسال لام با ضربه برگردان تیاگو همراه بود که ره به جایی نبرد. توپربایی لواندوفسکی در لحظات پایانی نیمه اول نیز نتیجه نداد تا در نهایت، دورتموند با یک گل برتری در نیمه اول به رختکن برود.

 

تیم میزبان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست به گل برسد که موقعیت خوب اوبامیانگ روی پاس شورله با هوشیاری مدافعان بایرن از دست رفت.

 

در دقیقه 49، اوبامیانگ باز هم صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او از بالای دروازه نویر به بیرون رفت. دقایقی بعد، دفاع توپ اشتباه مدافعان دورتموند، مت هوملس را در موقعیت خوبی قرار داد که مدافع سابق دورتموند قدر این موقعیت را ندانست.

 

 

 

 

جدی ترین موقعیت بایرن در دقیقه 60 بدست آمد که ضربه دیدنی ژابی آلونسو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه خورد تا بازی همچنان با برتری دورتموند دنبال شود.

 

در دقیقه 70، پاس رو به عقب اشتباه آلونسو، اوبامیانگ را با نویر تک به تک کرد اما سنگربان آماده بایرن مانع دو برابر شدن اختلاف شد. در ادامه بایرن تلاش زیادی برای نزدیک شدن به دروازه دورتموند کرد اما در خلق موقعیت ناتوان بود.

 

در دقیقه 92، ارسال هوملس، لواندوفسکی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه او خارج از چارچوب بود و  در نهایت دورتموند موفق شد این دیدار حساس را با تک گل اوبامیانگ در دقایق ابتدایی بازی به سود خود به پایان برساند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد