نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی امروز استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز - هفته 11 جام خلیج فارس


11+5 نکته از بازی استقلال - گسترش 

وقت تسویه حساب با خسوس و خلعت!


دو تیم استقلال و گسترش فولاد روز جمعه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

   استقلال این هفته می تواند با پیروزی در بازی برابر گسترش فولاد تا رتبه سوم جدول رده بندی بالا بیاید و بنابراین شاگردان علیرضا منصوریان 3 امتیاز این بازی را به راحتی از دست نخواهند داد اما گسترش فولاد هم برای فرار از قعر جدول به امتیازهای این بازی نیاز مبرم دارد. با نکته های بازی استقلال برابر گسترش فولاد همراه ما باشید:

 

1-  در 6 بازی قبلی که استقلال و گسترش فولاد به مصاف هم رفته اند، گسترش هرگز موفق به پیروزی نشده و از آن طرف استقلال در 4 بازی موفق شده حریف تبریزی خود را شکست بدهد.


2-  در 3 بازی قبلی دو تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شده است، گسترش در 2 بازی شکست خورده و نکته جالب اینکه این تیم تنها یک گل وارد دروازه استقلال کرده و در مقابل 5 گل دریافت کرده است.


3-  گسترش فولاد با وجود در اختیار داشتن مهره های تهاجمی سرشناسی مثل خلعتبری، شیمبا و داریوش شجاعیان در این فصل با 5 گل زده بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.


4-  استقلال بعد از گل های زیاد خورده در هفته های اولیه لیگ با عملکرد خوب خط دفاع این تیم از هفته ششم لیگ برتر به بعد، هم اکنون با 9 گل خورده بعد از پرسپولیس، تراکتورسازی و گسترش فولاد بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.


5-  جابر انصاری تنها بازیکنی از دو تیم است که سابقه بازی در استقلال و گسترش فولاد را دارد و البته یکی از امیدهای اصلی منصوریان محسوب می شود.

 


6-  از مجموع بازیکنانی که سابقه گلزنی به گسترش فولاد را دارند، تنها محسن کریمی و امید ابراهیمی هم اکنون در استقلال بازی می کنند و سایر بازیکنان از این تیم جدا شده اند. به جز محسن کریمی و امید ابراهیمی، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده و محمد قاضی به گسترش فولاد گل زده اند و هم اکنون هیچ کدام در استقلال بازی نمی کنند.


7-  مهدی رحمتی تا حالا 4 بار با پیراهن استقلال برابر گسترش فولاد بازی کرده که در 2 بازی موفق به کلین شیت شده و امیدوار است در بازی روز جمعه این آمار را بهبود ببخشد.


8-  علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تا حالا 3 بار روبه روی فراز کمالوند قرار گرفته است که در دو بازی به برتری رسیده است و یک بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.


9-  اولین بازی گسترش فولاد در لیگ برتر روبه روی استقلال بوده است. در بازی افتتاحیه لیگ سیزدهم این دو تیم به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر یک گسترش فولاد را شکست بدهد.


10-  بهترین گلزنان بازی روز جمعه آرش برهانی، سجاد شهباززاده و محسن کریمی هستند که هرکدام موفق شده اند 2 گل به گسترش فولاد بزنند. 

 


11-   استقلال پیش از بازی با گسترش فولاد مصدومان زیادی داشت که به جز وریا غفوری و میثم مجیدی همه آنها به بازی روز جمعه می رسند. بختیار رحمانی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و رابسون جانواریو بازیکنانی هستند که مشکلی برای بازی با گسترش فولاد نخواهند داشت.


11+1: تنها برد فراز کمالوند برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و با تیم تراکتورسازی به دست آمده است. این بازی که در لیگ دهم برگزار شد را تراکتورسازی با گل کرار جاسم و محمد نصرتی پیروز شد.


11+2: در بازی های دو تیم استقلال و گسترش فولاد فرهاد مجیدی نقش پررنگی را ایفا کرده است. او در بازی اول دو تیم در لیگ سیزدهم در دقایق پایانی گل پیروزی استقلال را زد و در بازی برگشت فصل گذشته هم با حضور در استادیوم آزادی باعث پرشدن سکوها و پیروزی تیمش شد.


11+3: استقلال این شانس را دارد با پیروزی برابر گسترش فولاد تا رده چهارم جدول بالا بیاید. این بهترین رتبه استقلال در این فصل در جدول رده بندی خواهد بود.


11+4: تیم فوتبال گسترش فولاد یکی از گران ترین تیم های لیگ شانزدهم است که تا بدین جای کار تنها 9 امتیاز به دست آورده و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته، نتایج آنها بسیار دور از انتظار بوده است. 


11+5: منصوریان به عنوان سرمربی 4 بار با گسترش فولاد بازی کرده است که در 2 بازی پیروز شده و 2 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

 


ترکیب احتمالی استقلال:
مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون جانواریو، لئاندرو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و کاوه رضایی

 


ترکیب احتمالی گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، محسن حمیدی ، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده، محمدرضا خلعتبری، داریوش شجاعیان ، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا


جمعه 1395/09/05 ساعت: 16:20 
هفته 11 جام خلیج فارس : استقلال - گسترش فولاد 
زنده از شبکه سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد