نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی صبای قم از هفته یازدهم لیگ برتر


جدال مربیان استقلالی در تیمی غیرِ آبی؛

نتیجه ؛ تراکتورسازی 2- صبا 1


حسن‌زاده در دقیقه 71 یکی از دو گل ابراهیمی و ایران‌پوریان برای تراکتورسازی را جبران کرد تا این بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

  


هفته یازدهم لیگ برتر ؛ تاریخ: 95/9/5 ؛ ساعت 14:30
استادیوم اختصاصی تراکتورسازی / تماشاگر: ... نفر
داور: حمید حاج‌ملک؛ کمک‌ها: علی‌اکبر عظیم‌پور، فرزاد بهرامی و وحید صالحی / ناظر: حسین عسگری

 

اخطار


سید مهدی حسینی(10) پویا سیف‌پناهی(23) از صبا

 

تراکتورسازی:


محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

صبای قم:

 

حامد لک، رضا عنایتی، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، سید مهدی حسینی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی، مهران امیری، کریم اسلامی، کیوان امرایی و احمد حسن‌زاده
سرمربی: صمد مرفاوی

 


 

شرح گل:

 

تراکتورسازی 1 - صبا 0 (دقیقه 54: محمد ابراهیمی): توپ ریباند شده از روی ضربه سر اشتباه ابطحی به پشت محوطه جریمه صبا را ابراهیمی با شوت روی پا به سمت دروازه صبا زد که توپ مجددا با بدن ابطحی برخورد کرد و با تغییر جهت تبدیل به گل اول تراکتورسازی شد.

 

تراکتورسازی 2 - صبا 0 (دقیقه 66: محمد ایران‌پوریان): پنالتی‌ای که ابراهیمی با خطای امرایی برای تراکتورسازی به دست آورده بود را ایران‌پوریان برخلاف جهت لک، به سمت چپ دروازه صبا زد تا تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 5 برساند.

 

تراکتورسازی 2 - صبا 1 (دقیقه 71: احمد حسن‌زاده): حرکت عالی اسلامی از جناح چپ و سانتر او، پس از عبور از روی سر دو مدافع تراکتورسازی به حسن‌زاده رسید تا این بازیکن با ضربه سر گلزنی کند و اختلاف را به حداقل برساند.



شرح نیمه اول


در ابتدای مسابقه هر دو تیم نمایش درگیرانه‌ای ارائه کردند و با جنگندگی در میانه زمین و به ویژه پشت محوطه جریمه صبا قصد داشتند به نتیجه برسند و تاکتیک‌هایشان را اجرا کنند اما مدافعان صبا اجازه خطر جدی روی دروازه تیمشان را ندادند که همین مسئله موجب شد بازی تا دقیقه 30 هیچ خطر جدی روی دروازه‌ها نداشته باشد و تیم صبا که با پنج مدافع کار می‌کرد به خواسته‌اش برسد؛ در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم شکل دادند که دو موقعیت تراکتور جدی بود و می‌توانست تبدیل به گل شود اما واکنش لک و کم‌دقتی ایران‌پوریان موجب شد دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند.



حواشی:

 


* مسعود حق‌جو، مدافع صبای قم به دلیل از دست دادن پدر بزرگ خود غائب امروز ترکیب صبا است.
* سعید آقایی و خالد شفیعی از تراکتورسازی و قاسم دهنوی از صبای قم محرومان این مسابقه هستند.
* محسن بنگر به دلیل مصدومیت حضور در این بازی را از دست داده است.

* بازی با تاخیر سه دقیقه‌ای و همچنین یک دقیقه سکوت آغاز شد.
* تماشاگران تراکتورسازی استقبال خوبی از این مسابقه به عمل آوردند.
* در دقیقه یک مسابقه برخورد دیوسالار و ادینهو در محوطه جریمه صبا صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد که البته بازیکنان تراکتورسازی اعتراضی به این اتفاق نداشتند.

* مرفاوی در تصمیمی عجیب عنایتی را به عنوان مدافع آخر به کار گرفته است.

* در دقیقه 23 توپ ارسالی حسن‌زاده را اسلامی از مقابل دروازه تراکتورسازی قصد داشت بزند که ایران‌پوریان با گرفتن دست مانع او شد ولی حاج‌ملک اعتقاد به پنالتی نداشت.
* مرفاوی سرمربی و الهامی مربی صبا به عدم اعلام پنالتی برای صبا و گرفتن خطا به سود تراکتورسازی معترض شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد