نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و کولتورال در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم

رئال 6-1 کولتورال؛ دستگرمی قبل از ال کلاسیکو


رئال مادرید با پیروزی 6-1 در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم مقابل کولتورال لئونسا و برتری 13-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد رقابت های کوپا دل ری شد.

  

در این دیدار زین الدین زیدان به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد اما باز هم سفیدها توانستند به یک پیروزی آسان دست پیدا کنند.

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که اشتباه مدافع کولتورال، رئال در دقیقه 1 به گل رساند. اشتباه مدافع میهمان، رئالی ها در سمت راست محوطه جریمه این تیم صاحب توپ کرد و در نهایت ماریانو دیاس روی یک پاس در عرض، به راحتی گل اول را به ثمر رساند.

 

 

برتری رئالی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد تا اینکه در دقیقه 23، خامس رودریگس اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

بعد از چند پاسکاری خوب در اطراف محوطه جریمه کولتورال، کارواخال با یک ارسال دیدنی، خامس را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه سر، گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

 

 

برتری رئالی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و در مقابل تیم میهمان به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود. اما باز هم این رئال بود که در دقیقه 42 به گل رسید. این بار کارواخال بود که با یک ارسال دقیق به پشت مدافعان، ماریانو دیاس را صاحب موقعیت کرد و او هم با شوتی تماشایی، دوم گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

 

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان تا اندازه ای از لاک دفاعی خارجی شدند و نتیجه این اتفاق، باز شدن دروازه رئال در دقیقه 45 بود. این یرای گونسالس بود که روی یک فرصت خوب، توانست با ضربه ای دقیق، کیکو کاسیا را مغلوب کند. به این ترتیب، نیمه اول با برتری 3-1 رئال به پایان رسید.

 

 

رئالی ها نیمه دوم را با فشار کمتری آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت زیادی روی دروازه حریف به وجود نیاوردند. اما سرانجام در دقیقه 63، انزو زیدان، پسر زین الدین زیدان، که در ابتدای نیمه دوم به بازی رفته بود، گل چهارم سفیدها را به ثمر رساند.

 

انزو بعد از چند پاسکاری خوب با هم تیمی اش، از روی خط محوطه جریمه، ضربه ای دقیق به گوشه دروازه حریف زد و حساب کار 4-1 شد.

 

 

 

بعد از این گل تا اندازه ای از فشار حملات رئال کاسته شد اما در دقایق پایانی بار دیگر، این تیم برای گلزنی پیش کشید و در دقیقه 87 به گل پنجم رسید.

 

 

روی یک ارسال تماشایی از سمت راست بود که ماریانو دیاس، مهاجم دومینیکنی رئال، با ضربه سر، شب خوبش را تکمیل کرد و گل سوم خودش و گل پنجم رئال را زد.

 

 

 

 

اما این هم پایان کار نبود و رئال در آخرین دقیقه بازی، به گل ششم رسید. روی یک حمله سریع و ارسال اودگارد به مقابل درواز کولتورال، مدافع این تیم دچار اشتباه شد و دروازه خودی را به باز کرد. به این ترتیب، بازی با برتری 6-1 رئال به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد