نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا در هفته 15 لالیگا


افزایش فشار روی رئال

اوساسونا 0-3 بارسا؛ بازگشت به برد با مسی


دیدار تیم های اوساسونا و بارسلونا لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 به سود بارسا خاتمه یافت تا آبی اناری ها به لطف گل های مسی و سوارز موقتا به سه امتیازی رئال برسند.

  

 بارسلونا پس از تساوی در ال کلاسیکو مقابل رئال هدفی جز کسب پیروزی بر اوساسونا نداشت چرا که نمی خواست فاصله 6 امتیازی با رئال بیشتر شود. در سوی دیگر میدان نیز میزبان به عنوان تیم قعرنشین لالیگا و با تنها 7 امتیاز به امید کسب حدااکثر 1 امتیاز وارد زمین شده بود.

بارسا بازی را هجومی اغاز کرد و خیلی زود روی همکاری عالی مسی و سوارز تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما ضربه سوارز در مصاف تک به تک با دروازه بان، با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

 

 

 

 

بارسا همچنان حاکم مطلق زمین بود و این برتری در مالیکیت در تمام نیمه اول ادامه داشت. آبی اناری ها بارها می توانستند به گل برسند اما دو فرصت تک به تک مسی هر دو بار با درخشش گلر اوساسونا ناکام ماند ضمن اینکه سوارز نیز یک موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد.
اوساسونا نیز یک بار فرصت خوبی برای گلزنی به دست اورد اما مهاجم این تیم در دهانه دروازه تنها یک گام کم آورد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

 

 

بارسا نیمه دوم را نیز هجومی اغاز کرد اما دفاع بسته اوساسونا اجازه نمی داد بر خلاف نیمه اول شاهد خلق موقعیت های جدی از سوی آبی اناری ها باشیم. در عوض این میزبان بود که دقیقه 55 روی ضربه فنی لئون تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما تیر دروازه مانع از به گل رسیدن اوساسونا شد.

 

 

 

 

4 دقیقه پس از موقعیت اوساسونا بارسا به گل رسید. پاس مسی در چپ به آلبا رسید و او نیز با یک پاس عرضی دقیق، سوارز را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرارداد تا بالاخره بارسا قفل دروازه میزبان را باز کند.

 

دقیقه 73 نوبت به مسی رسید تا برای بارسا گلزنی کند. مشابه گل اول این بار نیز پاس عرضی رو به عقب آلبا از چپ منجر به گل مسی و پیش افتادن بارسا با 2 گل شد.

بازی در حال اتمام بود که مسی دقیقه 92 با به هم ریختن مدافعان اوساسونا و با شوتی دقیق موفق شد گل سوم بارسا و دوم خود را به ثمر رسانده و پیروزی بارسا را پررنگ تر کند. بارسا با این برد 31 امتیازی شد و موقتا به سه امتیازی رئال رسید و مسی نیز با 11 گل به صدر جدول گلزنان رفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد