نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی گسترش فولاد و استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال (26آذرماه 95)


گسترش فولاد روی نوار موفقیت

گسترش 2- استقلال خ 1؛ فرشته‌ای به نام شیمبا


گسترش فولاد با درخشش لوسیانو پریرا موفق شد با نتیجه دو بر یک استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد.

  



26 آذرماه 95؛ هفته چهاردهم لیگ برتر
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز  / تماشاگر: حدود 50 نفر
داور: مهدی مرجان زاده  / کمک ها: آرمان اسعدی و داریوش صابر مطلق

اخطارها
مگنو باتیستا(40) از گسترش فولاد
مهدی مومنی(45) از استقلال خوزستان

عزت الله پورقاز(87) استقلال خوزستان

 

 

گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، بابک حاتمی، رضا خالقی فر(75- پیمان بابایی(93- مصطفی اکرامی)، علیرضا نقی زاده(65)- محمدرضا خلعتبری)، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم زاده، محمد امین درویشی، لوسیانو پریرا و داریوش شجاعیان.
سرمربی: فراز کمالوند

 

استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، عزت الله پورغاز، ابوالفضل علایی، سید جلال عبدی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، حسن بیت سعید(85- یونس دلفی)، مهدی زبیدی(64- علی اصغر عاشوری) و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

 

 

شرح بازی 
گسترش فولاد بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود اختیار توپ و میدان را در اختیار گرفت با این حال بازیکنان استقلال‌ خوزستان هر بار که صاحب توپ می‌شدند سرآسیمه اقدام به شوت‌زنی می‌کردند. در ادامه گلی که گسترش توسط شیمبا به ثمر رساند باعث شد این تیم کمی عقب بنشیند. فضا برای حملات استقلال‌ خوزستان فراهم شد و پس از چند شوت به دروازه، در نهایت ضربه زهیوی به گل تبدیل شد. در 15 دقیقه آخر نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند و اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

گسترش فولاد که دوست نداشت در خانه دو امتیاز از دست بدهد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و برای رسیدن به گل تلاش کرد. بی دقتی مهاجمان این تیم اما مانع این شد تا گل های زودهنگامی به ثمر برسد. در سوی مقابل استقلال خوزستان بیشتر در لاک دفاعی فرورفته بود و سعی داشت با استفاده از بازیکنان سرعتی اش در ضدحملات به گل برسد. تلاش های بازیکنان گسترش فولاد در دقایق پایانی نتیجه داد و شاگردان کمالوند یک برد ارزشمند را به دست آوردند.

 

 

 

بهترین بازیکن زمین(لوسیانو پریرا)
مهاجم برزیلی گسترش فولاد برخلاف بازی های قبلی خود قدر موقعیت هایش را دانست و با فرصت طلبی به موقع دو گل زد تا نه تنها تیمش را برنده کند که خودش را به رده سوم جدول گلزنان برساند.

 

شرح گل‌ها:
یک بر صفر گسترش فولاد(پریرا): در دقیقه 11 ارسال سیدمحسن حسینی از جناح راست با اشتباه مدافعان استقلال خوزستان جلوی پای پریرا افتاد و این مهاجم برزیلی گل اول بازی را به ثمر رساند.

یک بر یک استقلال خوزستان(رحیم زهیوی): در دقیقه 29 رحیم زهیوی از پشت محوطه جریمه با شوتی دیدنی دروازه فرناندو دخسوس را فرو ریخت.

دو بر یک گسترش فولاد(پریرا): در نخستین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم لوسیانو پریرا در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و در تجمع بازیکنان دو تیم با نوک پا ضربه زد که توپ با برخورد با تیر عمودی وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد