نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

پیش بازی پرسپولیس سیاه‌جامگان؛ موعد انتقام


پرسپولیس به دنبال قهرمانی، خداداد در رویای تلخ کردن ژانویه پروفسور



پرسپولیس در آخرین دیدار خود در نیم فصل لیگ شانزدهم برابر سیاه جامگان قرار خواهد گرفت و سه امتیاز این دیدار می تواند آنها را به قهرمانی در نیمه اول این فصل برساند. 

  شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته گذشته شکست تلخی برابر ذوب آهن تجربه کردند و اکنون انگیزه زیادی برای جبران آن بازی و همچنین تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و قهرمانی در نیم فصل دارند. با این حال سیاه جامگان هم به دنبال این است که دومین پیروزی پیاپی خود را بعد از برد هفته گذشته اینبار در آزادی جشن بگیرد. خصوصا اینکه خداداد نیز حساب تسویه نشده ای با سرمربی فعلی پرسپولیس دارد.


1- دو تیم تاکنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که هر دو بازی را پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در فصل گذشته به سود خود خاتمه داده است. در این دو تقابل پرسپولیس 5 گل وارد دروازه سیاه جامگان کرده و حریف نیز 3 گل برابر سرخپوشان به ثبت رسانده است.


2- آخرین دیدار دو تیم با اخراج سوشا مکانی همراه بود؛ جالب اینکه پرسپولیس بعد از اخراج این دروازه بان و در حالی که دو بر یک از سیاه جامگان در مشهد عقب افتاده بود توانست بازی را با نتیجه 3 بر 2 و ده نفره به سود خود خاتمه دهد.

 


3- پرسپولیس از دیدارهای خانگی خود در این فصل صاحب 4 برد و 2 تساوی شده است و 7 گل زده و یک گل خورده در کارنامه این تیم ثبت شده است. در سمت مقابل سیاه جامگان در بازی های خارج از خانه خود در این فصل دو تساوی، یک پیروزی و سه شکست در کارنامه اش ثبت شده است. آنها در این تعداد بازی 3 بار دروازه حریفان را گشوده اند و 7 بار نیز دروازه اش باز شده است. 


4- در 6 دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر و فصل شانزدهم پرسپولیس صاحب 3 برد، 2 تساوی و یک شکست شده و 5 گل زده و 3 گل خورده در کارنامه شاگردان برانکو ایوانکوویچ ثبت شده است. سیاه جامگان نیز از این تعداد بازی 3 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی در کارنامه اش ثبت شده و 6 گل خورده و 4 گل زده عملکرد آنها در این بازی ها بوده است. 


5- بهترین گلزن پرسپولیس مهدی طارمی با 6 گل زده است و سیاه جامگان بهترین گلزن خود در این فصل یعنی عباس اصغری 3 گله را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نخواهند داشت. ایوب کلانتری نیز از این تیم 3 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. 


6- سیاه جامگان نیز بازیکنان سابق پرسپولیس را اکنون در لیست خود می بیند. مرتضی قدیمی‌پور، حمید علی عسگری، میثم حسینی، حسین خانزاده، مهدی جعفرپور، حسین بادامکی و روح الله سیف اللهی هفت بازیکنی هستند که اکنون در مشهد و تیم سیاه جامگان به کار خود ادامه می دهند و سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند. حمید علی عسگری و حسین بادامکی از این جمع سابقه کاپیتانی پرسپولیس را نیز در زمان حضورشان در جمع سرخپوشان در کارنامه دارند و اکنون برابر تیم سابق خود قرار خواهند گرفت. 

 


7- موسی ترائوره بداخلاق ترین بازیکن در بازی فردا محسوب می‌شود. او در هشت دیداری که برای سیاه جامگان به میدان رفته 4 کارت زرد و یک کارت قرمز را از داوران دریافت کرده است. کامیابی نیا با چهار کارت زرد و یک بار محرومیت از همراهی پرسپولیس بداخلاق ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود. در این بین محسن مسلمان، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده نیز با دریافت دو کارت زرد در آستانه محرومیت قرار دارند.


8- پرسپولیس در صورت پیروزی در بازی مقابل این تیم تعداد بردهای خود در این فصل را به 9 خواهد رساند و با 32 امتیاز قهرمانی در نیم فصل را جشن می‌گیرد. تساوی و شکست در این بازی احتمالا آنها را به رده دوم خواهد فرستاد (در صورت برتری تراکتورسازی). سیاه جامگان در صورت پیروزی احتمال صعود سه پله ای در جدول و کسب جایگاه دهم را خواهند داشت. تساوی و یا شکست در این بازی نیز در صورتی که سایپا موفق شود پیروزی دیدار خود شود، آنها را با پله سقوط در جدول همراه خواهد کرد تا در رده چهاردهم حضور یابند. دو تیم با کسب 5 تساوی در این فصل تنها اشتراک خود در جدول رده بندی را دارند.


9- دو تیم بیشترین میانگین گل های خود را در 15 دقیقه پایانی رد و بدل کرده اند. پرسپولیس در بازه زمانی بین 75 تا 90 چهار گل در دیدارهایش رد و بدل شده و سیاه جامگان نیز در این دقایق در بازی هایش 3 گل رد و بدل شده است. جالب اینکه هر دو تیم نیز در بین دقایق 45 تا 60 کمترین میانگین گل رد و بدل شده را ثبت کرده اند و تنها یک گل در این دقایق و در بازی های‌شان ثبت شده است.

 

10- سیاه جامگان با معدل سنی 26 سال و 7 ماه جوانتر از پرسپولیس است که میانگین سنی 27 سال و یک ماه را داراست. جوانترین بازیکن پرسپولیس صادق محرمی است و در تیم مقابل نیز فرشاد هاشمی با 19 سال جوانترین بازیکن حریف محسوب می شود. سیدجلال حسینی و حسین بادامکی نیز باتجربه ترین بازیکنان دو تیم محسوب می شوند.


11- بهترین برد خانگی پرسپولیس با نتیجه 3 بر 0 و مقابل نفت تهران در این فصل ثبت شده است و بدترین شکست سیاه جامگان نیز در خارج از خانه با حساب 3 بر 0 و مقابل تراکتورسازی ثبت شده است. پرسپولیس در خانه تاکنون شکستی در این فصل متحمل نشده و سیاه جامگان در بیرون از خانه موفق شده گسترش فولاد را در تبریز شکست دهد. 

 


12- قضاوت این دیدار برعهده حمید حاج ملک، داور گیلانی خواهد بود که در این فصل تاکنون 6 بار قضاوت کرده است. آرمان اسعدی و حمید غمزه نیز او را به عنوان کمک داور همراهی خواهند کرد. حاج ملک در این فصل تاکنون 9 کارت زرد به بازیکنان نشان داده و این در حالی است که او در 43 دیداری که قاضی بوده 138 کارت زرد و 5 کارت قرمز به بازیکنان داده است. او در این فصل دو بار برای سیاه جامگان سوت زده که آنها یک بار در تبریز برابر گسترش به برتری رسیدند و برابر نفت تهران نیز با تساوی 2 بر 2 از زمین خارج شدند. حاج ملک در این فصل برای پرسپولیس سوت نزده و مهمترین دیدار او مربوط به بازی استقلال و ذوب آهن در این فصل است که با برتری شاگردان علیرضا منصوریان خاتمه یافت.


13- پرسپولیس در این فصل تاکنون 9 بازی را بدون دریافت گل به پایان رسانده و این آمار در تیم سیاه جامگان به سه بازی می رسد و آنها برابر گسترش فولاد، استقلال خوزستان و ماشین سازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند.


14- پرسپولیس در این فصل در چهار دیدار خود نتوانسته دروازه حریفان را باز کند و از این تعداد یک بازی در آزادی و سه بازی خارج از خانه بوده است. این مساله برای سیاه جامگان در 6 بازی که 3 بازی آن خانگی و سه بازی خارج از خانه بوده اتفاق افتاده است.


15- امید عالیشاه به دلیل مصدومیت، الکسی پل یانسکی و ولادیمیر پریمیوف به دلیل سرماخوردگی پرسپولیس را در این بازی همراهی نخواهند کرد و در سمت مقابل خداداد عزیزی بهترین گلزن خود در این فصل یعنی عباس عسگری را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در بازی قبلی در اختیار نخواهد داشت. عسگری در بازی با ماشین سازی تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود.


16- پرسپولیس در جدول دیدارهای خانگی از 6 بازی صاحب 14 امتیاز شده و در رده سوم قرار دارد و سیاه جامگان در جدول بازی های خارج از خانه و در 6 دیدار با کسب 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است. 

 


ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن  ربیع خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده


ترکیب احتمالی سیاه جامگان: محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، حمید علی عسگری، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، روح الله سیف اللهی،  مصطفی احمدی، سعید دقیقی، میثم حسینی، محسن آقایی

 


دیدار دو تیم ساعت 15:15 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد