نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بیلبائو 2-1 بارسا؛ شروع بد سال جدید


شکست مقابل تیم 9 نفره



بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا دل ری، با نتیجه 2-1 مغلوب اتلتیک بیلبائو شد.

  

در این دیدار تیم میزبان در 15 دقیقه پایانی، با اخراج دو بازیکنش، 9 نفره بازی کرد اما در نهایت توانست اولین شکست سال 2017 را به آبی و اناری ها تحمیل کند.

 

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا در مالکیت توپ آغاز شد اما پرسینگ شدید بازیکنان میزبان، اجازه کار را به تیم حریف نمی داد.

 

در ادامه حملات بارسا شدت گرفت اما نمایش دفاعی منجسم بیلبائو اجازه کار را به آبی و اناری ها نمی داد. در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه 25 و روی حرکت عالی آریتس آدوریس به گل رسید.

 

او که روی اشتباه آندرس اینیستا در میانه زمین، خود حمله را آغاز کرده بود، در نهایت روی تیر دوم، ارسال گارسیا را با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

بارسا هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود که بیلبائو در دقیقه 27 به گل دوم رسید. این بار پرس شدید بازیکنان بیلبائو در سمت چپ خط دفاعی بارسا جواب داد و سرانجام ایناکی ویلیامز با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه بالایی دروازه تراشتگن فرستاد.

 

 

 

 

بازیکنان بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، شدت حملات شان را بیشتر کردند و حتی نیمار می توانست در دقیقه 42 یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او را ایرایسوس به خوبی دفع کرد.

 

در آخرین ثانیه های نیمه اول بیلبائو می توانست به گل سوم برسد اما حضور به موقع تراشتگن، این فرصت را از بازیکنان میزبان گرفت و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه مسی یک موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 52 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی مسی، علی رغم تلاش ایرایسوس به گل تبدیل شد.

 

 

 

 

بعد از این گل فشار حملات بارسا برای زدن گل تساوی بیشتر شد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه 74، اخراج رائول گارسیا، امیدهای بارسا برای رسیدن به گل تساوی را بیشتر کرد. هافبک بیلبائو به دلیل خطا روی نیمار، کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

 

 

 

 

چند دقیقه بعد شرایط برای بیلبائو با اخراج ایتوراسپه دشوارتر هم شد. او هم با خطا روی نیمار، برای بار دوم اخطار گرفت و اخراج شد.

 

در دقایق باقی مانده بازیکنان بارسا فشار زیادی برای زدن گل تساوی روی دروازه حریف وارد کردند اما بازیکنان بیلبائو با چنگ و دندان از دروازه شان دفاع کردند و در نهایت بازی با برتری 2-1 بیلبائو به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد