نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت

از نیمکت‌نشینی رحمتی تا اولین کاپیتانی خسرو حیدری



اگر منتظر سورپرایزهای سرمربی استقلال در شروع نیم فصل دوم هستید پیشنهاد می‌کنیم بازی فردای این تیم برابر نفت‌تهران را از دست ندهید.

  

 هرچند استقلال تا بدین جای فصل نقل و انتقالات در جذب بازیکن موفق نبوده است و البته ترکیب این تیم دستخوش تغییرات نبوده است اما استقلال با مصدومیت هرائر مگویان، جابر انصاری و بختیار رحمانی و همچنین نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی ترکیب جدیدی را در بازی فردا برابر نفت‌تهران تجربه خواهد کرد. ترکیبی که می‌تواند جوان‌ترین ترکیب تاریخ این باشگاه لقب بگیرد. 


شوک بزرگ در خط دروازه


با وجود اینکه مهدی رحمتی بعد از نیمکت‌نشینی برابر سپاهان و شایعه جدایی‌اش از این تیم در تعطیلات نیم فصل روزهای نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت اما ظاهرا هنوز دل علیرضا منصوریان با کاپیتان اول تیم خود صاف نشده است و بنابراین مهدی رحمتی به احتمال فراوان در بازی با نفت‌تهران هم نیمکت‌نشین سیدحسین حسینی خواهد شد. حسینی در بازی با سپاهان نمایش ویژه‌ای داشت و آنقدر خوب کار کرد که منصوریان حداقل برای یک بازی دیگر هم به او اعتماد کند و اینکه این دروازه‌بان جوان در سایر بازی‌های فصل در درون دروازه استقلال قرار بگیرد یا نه به عملکردش در بازی فردا بستگی خواهد داشت.


دفاع؛ تغییر پست و کاپیتانی حیدری


سرمربی استقلال برای بازی فردا برابر نفت‌تهران قصد دارد از خسرو حیدری در پست جدید استفاده کند. با توجه به اینکه هرائر مگویان به دلیل مصدومیت بازی با نفت را از دست داده و وریا غفوری هم هنوز به شرایط صددرصد بازی نرسیده است، خسرو حیدری که در تمام بازی‌های این فصل در پست هافبک راست بازی کرده بود به پست دفاع راست منتقل خواهد شد.


اما این تنها تغییر در خط دفاع استقلال نخواهد بود چراکه علیرضا منصوریان قصد دارد رابسون جانواریو را نیمکت‌نشین کند و از مجید حسینی به عنوان زوج پادوانی بهره بگیرد. اگر اتفاق خاصی نیفتد یعقوب کریمی در بازی فردا در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.


خط هافبک استقلال جوان‌تر می‌شود


سرمربی استقلال قصد دارد از جوان‌ترین ترکیب ممکن در خط هافبک خود استفاده کند. در ترکیبی که منصوریان برای بازی با نفت‌تهران تدارک دیده آبی‌ها با سیستم 1ـ3ـ2ـ4 به میدان خواهند رفت که در این سیستم امید نورافکن 17 ساله زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی تشکیل می‌دهد. جالب است که بدانید نورافکن در تیم نوجوانان در پست هافبک دفاعی بازی کرده است و به بازی در این نقطه از زمین کاملا آشناست. 


اما اگر اتفاق خاصی نیفتد در بازی فردا بهنام برزای و مجتبی حق‌دوست دو هافبک چپ و راست استقلال خواهند بود و فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک پشت مهاجم ایفای نقش خواهد کرد. 


بازگشت کاوه به پست مهاجم هدف


علیرغم اینکه کاوه رضایی در بازی‌هایی که در پست مهاجم سایه بازی کرده نمایش بهتری داشته است با این حال علیرضا منصوریان قصد دارد از او در بازی فردا در پست مهاجم نوک بازی بگیرد. کاوه رضایی به دلیل مشکلاتی که در قراردادش وجود داشت بیشتر تمرینات نیم فصل را از دست داده است و حالا همه منتظر هستند تا ببینند آیا شرایط 90 دقیقه بازی کردن را دارد یا نه. 
ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


سیدحسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، مجتبی حق‌دوست و کاوه رضایی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد