نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب : بارسلونا 3-1 بیلبائو؛ رستگاری با MSN


صعود دشوار آبی و اناری ها به یک چهارم نهایی

بارسلونا 3-1 بیلبائو؛ رستگاری با MSN


بارسلونا با پیروزی 3-1 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل بیلبائو، توانست به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

  

شاگردان لوئیس انریکه که در دیدار رفت با نتیجه 2-1 مغلوب حریف شده بودند، در دیدار امشب توانستند به لطف درخشش مثلث خط حمله شان، به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند.

 

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما دفاع فشرده و منسجم تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت می شد. در مقابل بازیکنان بیلبائو هم از فرصتی برای خطرساز شدن روی دروازه بارسا استفاده می کردند.

 

 

 

 

در دقیقه 27، سرانجام روی همکاری نیمار و سوارز، بارسا به گل رسید اما کمک داور به اشتباه این گل را نپذیرفت.

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 35، این تیم بالاخره به گل اول رسید. روی سماجت مسی، توپ در سمت راست محوطه جریمه به نیمار رسید و ارسال دیدنی او را سوارز با یک ضربه والی تماشایی، به گل تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم به دنبال زدن گل دوم در همان نیمه اول بودند اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با همین یک گل به پایان رسید.

 

بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از  این نیمه سپری شده بود که به گل دوم رسید. حرکت خوب نیمار در گوشه محوطه جریمه بیلبائو با خطای مدافع حریف همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

 

 

 

اما این نتیجه تنها 3 دقیقه پایدار بود و بیلبائو در دقیقه 51 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال دیدنی به محوطه جریمه بارسا بود که سابوریت با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 78 به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که مسی با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

 

 

 

در دقایق باقی مانده باز هم این بازیکنان میزبان بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و چند بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما در زدن ضربه آخر توفیقی نداشتند و به این ترتیب، بازی با پیروزی 3-1 بارسا و برتری 4-3 این تیم در مجموع دو دیدار به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد