نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و سویا از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری


فرار از شکست در 90+3

سویا 3-3 رئال؛ تیم زیزو نمی بازد


رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا به تساوی 3-3 رسید و با برتری 6-3 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.

  

شاگردان زین الدین زیدان که در 39 دیدار قبلی طعم شکست را نچشیده بودند، در دیدار امشب حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند در ثانیه های پایانی به گل تساوی برسند و رکورد شکست ناپذیری شان را به عدد 40 برسانند.

 

سویا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی نشان داد که برای جبران نتیجه دیدار رفت به میدان آمده است. تلاش بازیکنان این تیم در دقیقه 10 به ثمر نشست و روی اشتباه دانیلو، به گل اول رسیدند.  روی ارسال سارابیا از سمت چپ بود که دانیلو به اشتباه دروازه خودی را با ضربه سر باز کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند اما باز هم این سویا بود که موقعیت های بهتری داشت و می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. مارکو آسنسیو روی یک حرکت انفرادی و با فراری دیدنی خود را به محوطه جریمه رساند و در نهایت با شوتی دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

سویا خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و 5 دقیقه بعد به گل دوم رسید. روی یک ارسال خوب به محوطه جریمه رئال، یووتیچ با یک ضربه والی تماشایی، کاسیا را مغلوب کرد.

 

 

 

 

این گل انگیزه بازیکنان میزبان را بیشتر کرد و حملات خطرناک تری روی دروازه رئال ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 77 به گل سوم رسیدند. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال به دهانه دروازه، کاسیا دچار اشتباه شد و ویسنته ایبورا کار را تمام کرد.

 

 

 

بعد از این گل رئالی ها که خطر را احساس کرده بودند، پیش کشیدند و خیلی زود به گل دوم رسیدند. خطای کرانیویتر روی کاسمیرو، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که سرخیو راموس با یک ضربه چیپ آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

رئالی ها که نمی خواستند نوار شکست ناپذیری شان پاره شود به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل تساوی رسیدند. بنزما که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد تا بازی با تساوی 3-3 به پایان برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 24 دی 1395 ساعت 10:47

عالی بود من دوستم داشتم که خلاصه ی بازی ها رو برای ما به نمایش میگزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد