نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر


هفته شانزدهم لیگ برتر

نتیجه نهایی پرسپولیس 1 - سایپا 0


تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که بیش از ۳۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد موفق به شکست تیم سایپا شد.

  


جمعه: 24 دی ماه 1395         استادیوم آزادی                    تماشاگر: 65 هزار نفر
داور: حسین زاهدی فر       کمک داوران: سجاد طوری و محمد عطایی

 


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

 


سایپا:

 

حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، روزبه شاه علی دوست، امید خالدی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، ایوب کلانتری، علی زینالی، علی قلی‌زاده، لوریوال جونیور
سرمربی: حسین فرکی

 


 


اخطار

 

حامد شیری(51) - امید خالدی(83) - خلعتبری(85) - پورقاز(90+3) از سایپا

 

کامیابی نیا(66) - علیرضا بیرانوند(90) از پرسپولیس

 

 

اخراج

 

فرشاد احمد زاده(56) از پرسپولیس

 

 

 

شرح گل

  

پرسپولیس 1 سایپا 0: ( دقیقه 48، مهدی طارمی): ارسال دیدنی محسن مسلمان اینبار با ضربه پای راست طارمی از شش قدم راهی دروازه شد تا گل اول به نام پرسپولیس شود.

 

شرح نیمه اول

 در روزی که سروش رفیعی اولین تجربه خود را در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشت، سایپا دفاعی ترین شیوه ممکن برای تقابل با نفرات هجومی برانکو ایوانکوویچ را برگزید. بازی دفاعی و همراه با اتلاف وقت چیزی بود که سفیدپوشان سایپا به کمک آن به دنبال این بودند تا نیمه اول را بدون دریافت گل پشت سر بگذارند و در نهایت به این مهم هم دست پیدا کردند.

فرصت سوزی های سریالی مهدی طارمی به این بازی نیز رسیده بود و او بارها موقعیت های مناسب تیمش را هدر داد و در ادامه مصدومیت محسن ربیع خواه باعث شد تا برانکو در اقدامی جالب توجه با حضور علی علیپور در زمین، احمدزاده را در دفاع چپ به میدان بفرستد و اتفاقا شماره 10 سرخپوشان نیز عملکرد قابل قبولی در لحظاتی پایانی نیمه اول در این پست از خود به جا گذاشت.
سایپا که در نیمه اول به تک موقعیت های خود حاصل از فرار نفرات هجومی و سرعتی اش مثل غلامرضا رضایی و محمدرضا خلعتبری و ضربات راه دور ایوب کلانتری چشم دوخته بود در نهایت نتوانست راهی به دروازه بیرانوند بیابد و نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند تا 45 دقیقه دوم را آغاز کنند.



نکته‌ها:

 

* سروش رفیعی اولین دیدار خود در ترکیب پرسپولیس را امروز انجام خواهد داد. سروش رفیعی که در نقل و انتقالات به این تیم پیوست با شماره هفت امروز در ترکیب به میدان خواهد رفت.
* حامد لک، محمدرضا خلعتبری، عزت پورقاز و ایوب کلانتری نیز به عنوان بازیکنان تازه وارد سایپا امروز برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
* سایپا تاکنون دو پیروزی به نام خود کرده است که هر دوی آنها در بازی‌های خارج از خانه بوده است. پرسپولیس تاکنون در بازی‌های داخل خانه و استایوم آزادی شکستی نپذیرفته است. 
* رامین رضاییان از پرسپولیس و سعید لطفی از سایپا به دلیل مصدومیت در این بازی در ترکیب تیم خود حاضر نیستند.
حاشیه‎ها:
* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس جمهور سابق برگزار شد.
* بازیکنان پرسپولیس در هنگام حضور در زمین برای گرم کردن به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفتند. سروش رفیعی جزو بازیکنانی بود که مورد توجه هواداران قرار گرفته بود و با شعارهایی به تشویق این بازیکن تازه وارد و ملی پوش پرداخته شد.
* علیرضا بیرانوند امروز فرزند پسر خود را به ورزشگاه آورده بود و در کنار بازیکنان مراسم ابتدای بازی را برگزار کرد.
* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان ابدی خود را زنده نگه داشتند و به تشویق هادی نوروزی پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد