نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و سویا در لالیگا اسپانیا


شکست کهکشانی ها در سانچس پیسخوان

سویا 2 - 1 رئال؛ پایان شکست ناپذیری


رئال مادرید در حالیکه تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود، با گل به خودی راموس و گل دیدنی یووتیچ دروازه خود را باز شده دید و بعد از مدت ها شکست خورد.

  

 بازی در شرایطی آغاز شد که رئال برای تداوم صدرنشینی، برای پیروزی به سانچس پیسخوان سفر کرده بود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدنی یکدیگر بودند. در دقیقه 18 و با ارسال کرنر از سمت چپ، انزونزی در موقعیت خوبی قرار داشت که ضربه سر او علیرغم خروج اشتباه ناواس به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 22 کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه سویا متوقف شد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. در دقیقه 23، شوت محکم سمیر نصری به بیرون رفت.

 

 

 

در دقیقه 33 و روی پاس ویتولو، نصری باز هم اقدام به شوت زنی کرد که این بار ناواس با جایگیری خوب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

اما خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه 40 رخ داد. پاس دیدنی بنزما در مقابل دروازه به رونالدو رسید اما فوق ستاره پرتغالی با بی دقتی توپ را به بیرون زد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

 

 

سویا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست به گل برسد که ضربه اسکودرو با واکنش خوب ناواس همراه شد. در دقیقه 55 یک بار دیگر سویا در برابر دروازه رئال خطرناک ظاهر شد. بن یدر نفوذ خوبی انجام داد اما ضربه او با واکنش دیدنی سنگربان کاستاریکایی رئال همراه بود تا بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود.

 

یک دقیقه بعد، رونالدو در دو صحنه این شانس را داشت که دروازه سویا را باز کند اما این بار گلر سویا مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

 

 

 

در دقیقه 62 و با اشتباه مدافعان سویا، رونالدو صاحب موقعیت شد اما عجله او در پاس دادن باعث از دست رفتن فرصت شد. لحظاتی بعد و در دهانه دروازه، بنزما می توانست دروازه حریف را باز کند اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

 

اما نفوذ دیدنی کارواخال در دقیقه 64 باعث شد تا ریکو او را متوقف کرده و داور نقطه پنالتی را نشان دهد. کریستیانو رونالدو پشت ضربه ایستاد و بر خلاف جهت حرکت گلر سویا، گل اول کهکشانی ها را به ثمر رساند.

 

 

 

 

در ادامه، دفاع منسجم و سازمان یافته رئال مادرید به سویا اجازه خلق موقعیت نداد و کهکشانی ها به حفظ جریان بازی پرداختند.

 

 

اما در دقیقه 85 و با ارسال از جناح راست، سرخیو راموس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. یک دقیقه بعد، سویا این شانس را داشت که گل دوم را به ثمر برساند اما راموس این بار مانع گلزنی شد. 

 

اما این پایان کار نبود و استفان یووتیچ، خرید جدید سویا در دقیقه 92 و با اشتباه بنزما از راه دور دروازه ناواس را گشود تا سویا طی 10 دقیقه شکست را با پیروزی عوض کند.

 

 

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با همان برتری 2-1  سویا به پایان برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرشیا دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 12:51

: چرا رئال باخت؟ ولی قدرت رو می بینی هنوز هم اولیم با یک بازی کمتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد