نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی تراکتورسازی و پیکان از هفته هفدهم لیگ برتر


سومین برد متوالی خارج از خانه شاگردان قلعه نویی

پیکان صفر ـ تراکتور 1؛ بمباران با اف 14


تراکتورسازان پس از 90 دقیقه هیجان انگیز توانستند 3 امتیاز حیاتی را از ورزشگاه شهرقدس به حساب خود واریز کنند تا فاصله خود با صدر را کمتر شده ببینند.

  


پیکان - تراکتورسازی ساعت 15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس؛ تماشاگر 
داور: بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده.

اخطار:  محمد نوری(27) و فرزاد حاتمی (45) از تراکتورسازی و امیرحسین صادقی (63) و آرمان قاسمی (77) و فیلیپه برنارد (90) از پیکان

 

 


ترکیب پیکان:  


رحمان احمدی، یزدانی، صادقی، حمودی، قاسمی، رحمانی، بارانی، نعمتی، کریمی(68 فیلیپه برنارد)، آقاخان (55 گادوین منشا) و مغانلو (75 مهدی شیری)
سرمربی: مجید جلالی

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محسن بنگر، امید عالیشاه( 89 مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، جاسم کرار(82 احمد نوراللهی)، محمد نوری، هاشم بیگ زاده و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

شرح گل:

 

 
1_0(تراکتور): در دقیقه 73 توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به محمد ابراهیمی رسید و این بازیکن آماده موفق شد به زیبایی دروازه رحمان احمدی را باز کند.

 

 

شرح بازی: 

 


تراکتورسازی یکی از دشوارترین مسابقات این فصل را به سود خود تمام کرد تا همچنان موی دماغ تیم فوتبال پرسپولیس باشد. آنها این برد را بیش از همه مدیون محمد ابراهیمی هستند که با انرژی و خالصانه 90 دقیقه برای تیمش جنگید و این سه امتیاز طلایی را به حساب تراکتور ریخت. پیکان که در این بازی با استراتژی دفاع و ضدحمله های سریع به میدان آمده بود، در شرایطی گل برتری را از حریف دریافت کرد که بازی بهتری ارائه می داد اما آنها با وجود شکل موثر بازی در موقعیت سازی مقابل دروازه تراکتور قوی نبودند و مجید جلالی هم که ستاره تیم خود را نیمکت نشین کرده بود، در دقیقه 5+90 به این اشتباه پی برد زمانی که حملات دامنه دار و فشار شدید پیکان به نتیجه نرسید تا این تیم با وجود شایستگی اولین شکست خانگی در شهرقدس را پذیرا شود و احتمالا در این هفته به رده ششم سقوط کند. آنها ممکن است حتی بیش از این هم پایین بیایند اگر نفت در بازی فردا پدیده را در مشهد با دو گل شکست بدهد. تراکتور هم که با این 3 امتیاز 37 امتیازی شد به امید درخشش گسترش در تهران و توقف پرسپولیس است تا بتواند در هفته های بعد یقه صدرنشین را بگیرد.

 

 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد