نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز چلسی و آرسنال

با گلزنی آلونسو هازارد و فابرگاس

چلسی ۳-1 آرسنال: انتقام ایتالیایی


چلسی بازی بزرگ هفته را با نتیجه پرگل 3-1 از آرسنال برد تا هم صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و هم انتقام شکست 3-0 بازی رفت را از توپچی ها گرفته باشد.

  

حساس ترین جدال این هفته فوتبال انگلیس را چلسی و آرسنال در استمفورد بریج برگزار کردند و در نهایت این شاگردان کونته بودند که با ارائه یک نمایش حساب شده، به پیروزی رسیدند.

 

چلسی صدرنشین پس از تساوی خوب در زمین لیورپول به مصاف آرسنالی آمد که از باخت خانگی هفته گذشته برابر واتفورد شوکه بود. توپچی ها که روند خوبی را طی می کردند و در رده دوم جدول نیز جای داشتند، باخت غیرمنتظره ای برابر واتفورد تجربه کردند و با روحیه ای نه چندان خوب به استمفورد بریج آمده بودند.

 

آرسنال همان دقیقه اول بازی می توانستد به گل دست یابد. اشتباه کورتوا در پاس دادن باعث شد توپ بیرون محوطه جریمه به اوزیل برسد و او نیز ایووبی را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن با دخالت کیهیل راهی کرنر شد تا خطر از بیخ گوش چلسی عبور کند.

 

 

 

 

دو دقیقه بعد چلسی به حمله آرسنال واکنش نشان داد و ادن هازارد با زدن به قلب دفاع آرسنال می رفت که موقعیت خطرناکی خلق کند اما با خطای مصطفی متوقف شد.

 

بازی کاملا در اختیار چلسی بود و دقیقه 13 نیز مزد برتری محسوس خود را گرفت.

ارسال از راست پدرو ابتدا با ضربه سر کاستا و دخالت چک به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت، مارکوس آلونسو با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد. این گل البته مشکوک به خطا هم بود؛ چرا که به نظر می رسید آلونسو با آرنج ضربه ای به بیرین زده باشد.

 

 

 

 

 

آرسنال پس از دریافت گل جلو کشید و پس از یکی دو خط نصفه و نیمه، می رفت که توسط گابریل پائولیستا به گل تساوی دست یابد اما واکنش استثنایی کورتوا مانع از این امر شد. ضربه سر گابریل توسط کورتوا از زیر تیرک بیرون کشیده و راهی کرنر شد تا آرسنال بهترین بخت خود برای زدن گل تساوی را از دست بدهد.

در دیگر دقایق نیمه اول بازی به صورت متعادل و چربش تقریبا اندک آرسنال پیگیری شد و همان نتیجه 1-0 به سود چلسی باقی ماند.

 

 

 

 

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد اما دقیقه 54 این تیم گل دوم را هم دریافت کرد.

حرکت از ادن هازارد در میانه زمین آغاز شد و او که با مزاحمت کوکلین مواجه شده بود، توانست خود را از این بازیکن جدا کرده و به قلب دفاع آرسنال بزند. حرکات فریبنده او درون محوطه جریمه، به راحتی گابریل و مصطفی را دچار سردرگمی کرد و او پس از جا گذاشتن این دو، با ضربه ای دقیق توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.

 

 

 

 

آرسنال پس از پذیرش گل دوم بازی را در دست گرفت و با ورود ولبک حملات این تیم زهردارتر نیز شد.

پس از چند خط نه چندان جدی، آرسنال دقیقه 75 روی دو ضربه سر می توانست به گل دست یابد اما اولی که توسط ولبک زده شده بود را کورتوا با کف دست به کرنر فرستاد و دومی را مصطفی با اختلاف اندکی به بیرون زد.

 

 

 

 

در حالی که بازی در اختیار آرسنال بود، چلسی دقیقه 85 به گل سوم نیز دست یافت. اشتباه عجیب پتر چک در پاس دادن باعث شد فابرگاس از بیرون محوطه جریمه با یک ضربه دقیق به سخت ترین شکل ممکن آرسنال و چک را جریمه کرده و حساب کار را 3-0 کند.

 

5 دقیقه بعد آرسنال روی ارسال ناچو مونرئال از سمت چپ و ضربه سر ژیرو یکی از گل ها را پاسخ داد اما این گل تنها مرهمی بود بر زخم های آرسنال و در نهایت چلسی 3-1 برنده بازی شد و فاصله خود را در صدر بیشتر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد