نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز - یکشنبه 17 بهمن 95


شوک طارمی در ثانیه 90

نتیجه : پرسپولیس 3 - تراکتورسازی 0


سروش رفیعی با ارسال خود، وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ضربه سر این بازیکن گل سوم سرخپوشان را رقم بزند.

  

استادیوم آزادی                تماشاگر: 65 هزار نفر
داور: بیژن حیدری کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی

 

پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

تراکتورسازی:


محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(ادینیو 29) و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

 

اخطار:

 هادی محمدی (27) از تراکتورسازی

 

 

 

شرح گل ها

 

 دقیقه 2: پرسپولیس یک تراکتور 0: (مهدی طارمی): توپگیری در میانه میدان وحید امیری و پاس در عمق سروش رفیعی برای مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس را با اخباری تک به تک کرد که با دریبل دروازه بان تراکتور، او مقابل دروازه خالی توپ را وارد دروازه کرد و تکل بلند بنگر هم برای نجات سفیدپوشان تبریزی کافی نبود.

 

پرسپولیس 2 تراکتورسازی 0: (24، رامین رضاییان): باز هم اشتباه در خط دفاعی باعث شد تا امیری اینبار با اخباری تک به تک شود که ضربه این بازیکن در دو مرحله توسط دروازه بان تراکتور دفع شد. در ادامه ارسال پاس او به مهدی طارمی و ضربه مهاجم پرسپولیس نیز با برخورد به مدافع تراکتور برگشت داده شد تا این توپ را رامین رضاییان با حضور در محوطه جریمه با شوتی دقیق وارد دروازه تراکتورسازی کند.

 

پرسپولیس 3 تراکتور 0: (دقیقه 64، وحید امیری): پاس دیدنی سروش رفیعی که در این بازی در نقش گلساز برای پرسپولیس بازی می کرد با ضربه سر امیری به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.



 

شرح نیمه اول:

 

شوک بزرگ به تراکتوری که این روزها عادت کرده با اخبار عجیب بحران را تجربه کند. شاگردان امیر قلعه نویی که با توجه به ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات اجازه سود بردن از بازیکنان جدید خود را نداشتند، در همان دقایق ابتدایی با گل مهدی طارمی شرایط را بحرانی تر از گذشته دیدند و این در حالی بود که قلعه نویی روی نیمکت خود نیز بازیکنی برای تغییر جریان بازی در اختیار ندارد.
با این حال بعد از این گل، بازی با میدانداری پرسپولیس و بدون خلق موقعیت خطرناک ادامه یافت تا در دقیقه 25 رامین رضاییان کار را برای تراکتورسازی سخت تر کند. اشتباه مجدد از مدافعان تراکتورسازی در آفساید گیری موقعیت خوبی در اختیار امیری و طارمی قرار داد که در نهایت رضاییان با فرصت طلبی از آن سود برد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 
قلعه نویی بعد از این گل تنها بازیکن قابل اتکای خود روی نیمکت را نیز به زمین فرا خواند تا ادینیو با حضور در پیشانی خط حمله تراکتورسازی فشار را از روی تیمش بردارد و شاگردان برانکو را به عقب براند. 
بازی اما همچنان در اختیار شاگردان برانکو قرار داشت و چند موقعیت مناسب می توانست تلخی این شکست در نیمه اول را بدتر از قبل کند که اینبار درخشش اخباری مانع از این اتفاق شد و در نهایت نتیجه در 45 دقیقه ابتدایی با دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا قلعه نویی برافروخته راهی رختکن شود.




  حاشیه:

 

* بازیکنان تراکتور ساعت ١٤:٠٨ دقیقه وارد زمین شدند و مستقیما به سمت حدود ٦ هزار هوادار خود رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.
* محسن بنگر و محمد نورى از سوى هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند و به سمت آنها رفتند.
* بازیکنان پرسپولیس یک دقیقه بعد بازیکنان تراکتور به چمن آمدند و مورد تشویق شدید هواداران خود قرار گرفتند.
* علیرضا بیرانوند بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و در کنار رادوشوویچ به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. خواندن شعر بارو بارو براى تشویق دروازه بان خرم آبادى سرخپوشان از اتفاقات جالب توجه روى سکوها بود.
* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس به تشویق هادی نوروزی، کاپیتان فقید خود پرداختند و یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

مهاجم اول پرسپولیسی ها با گل زودهنگامی که در دیدار برابر تراکتورسازی به ثمر رساند موفق شد خود را 10 گله کند و به رده دوم جدول گلزنان صعود کند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد