نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی امشب رئال مادرید و اسپانیول از هفته 23 لالیگا


فاصله با بارسا 4 شد

رئال 2-0 اسپانیول؛ بازگشت رویایی گرت بیل


رئال مادرید در دیداری که تسلط کاملی روی اسپانیول داشت، به لطف دو گل موراتا و گرت بیل توانست پیروز شده و فاصله خود با بارسلونا در صدر جدول را بیشتر کند. گرت بیل پس از 88 روز غیبت، بازگشت باشکوهی به میادین داشت.

  

 رئال پس از پیروزی روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل ناپولی، با 7 تغییر نسبت به آن بازی به مصاف اسپانیول رده نهمی آمده بود.

زیزو برای این بازی به ناواس، مودریچ و بنزما استراحت داده بود؛ ضمن اینکه راموس هم به دلیل مصدومیت غایب بود. درخط میانی کوواچیچ و ایسکو، تازه واردهای ترکیب رئال بودند و در خط حمله نیز موراتا پس از 7 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود.

 

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا تسلط خاصی روی توپ و میدان پیدا کرد. اولین موقعیت بازی را په په خلق کرد. کرنر ارسالی کروس را په په در شرایطی ایده آل به بیرون زد تا آه از نهاد رئالی ها بلند شود.

 

 

 

 

کمی بعد کریستیانو روی یک حرکت انفرادی و لایی زدن به مدافع اسپانیول ورزشگاه را به وجد آورد اما پاس رو به عقب او توسط مدافعان حریف روانه کرنر شد.

 

CR7 بازهم روی دروازه اسپانیول خطرساز شد و از سمت راست پس از جا گذاشتن مدافع روبروی خود به توپ ضربه زد و در حالی که توپ از گلر هم عبور کرده بود، در دهانه دروازه، قبل از اینکه به موراتا برسد، توسط مدافع اسپانیول راهی کرنر شد. رئال دقیقه 31 توسط رونالدو به گل هم دست یافت که این گل به درستی آفساید اعلام شد.

 

 

 

 

حملات رئال دقیقه 35 جواب داد. همکاری ایسکو و رونالدو در راست با سانتر دقیق ایسکو همراه شد و موراتا بالاتر از بازیکنان اسپانیول با یک ضربه سر توانست قفل دروازه حریف را باز کند. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند و رئال با یک برتری کمرنگ به رختکن رفت.

 

 

 

 

رئال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط موراتا به گل دست یابد که این فرصت از دست رفت.

 

رفته رفته بازی آرام تر شد و رئال به اداره بازی پرداخت؛ هرچند که برتری این تیم نسبت به اسپانیول کاملا محسوس بود. رئال که سعی داشت گل دوم را هم به ثمر برساند و خیال خود را راحت کند، دقیقه 68 بهترین بخت برای این مهم را به دست آورد؛ اما ضربه سر رونالدو از بیرون شش قدم روی سانتر موراتا با اختلاف از بالای دروازه به بیروه رفت.

دقیقه 70 گرت بیل به جای موراتا وارد زمین شد.

 

 

 

 

رئال دقایق 78 و 81 بازی نیز دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد. شوت لوکاس روی سانتر کروس و ضربه سر په په روی کاشته ارسالی کروس راهی به دروازه پیدا نکردند.

حملات رئال سرانجام دقیقه 84 نتیجه داد. روی یک ضد حمله، ایسکو با پاس عمقی خود گرت بیل را روانه دروازه اسپانیول کرد و او هم با ضربه دقیق پای چپ، از زاویه ای تقریبا بسته توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند.

این نتیجه تا پایان تغییر نکرد و رئال با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و فاصله خود با بارسا را به 4 افزایش داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد