نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب احتمالی استقلال برابر الاهلی امارات


ماموریت مهم منصوریان برای مهار احمد خلیل، آساموجیان و ...


سرمربی استقلال فردا کار سختی برای انتخاب ترکیب 11 نفره خود دارد چراکه تیمش برخلاف  بازی‌های لیگ این‌بار مهمترین ماموریتش گل نخوردن است.

  

 علیرضا منصوریان به خوبی می‌داند که یک نتیجه مساوی در امارات برابر الاهلی می‌تواند نتیجه خوبی برای استقلال محسوب شود و بنابراین فردا باید ترکیبی را روانه مسابقه کند که در درجه اول این تیم گلی دریافت نکند. 

 


بازگشت رحمتی به آسیا
مهدی رحمتی که با حکم کمیته انضباطی 4 بازی از همراهی تیمش در لیگ‌برتر محروم شده است فردا گلر فیکس استقلال خواهد بود و این شانس را دارد که برابر تیم قدرتمند الاهلی دوازدهمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند. اگر رحمتی در فرم بازی با السد و البته پرسپولیس باشد باز کردن دروازه او در بازی فردا هرگز ساده نخواهد بود. 

 


بازگشت زوج برزیلی به خط دفاع استقلال
فردا آبی‌ها این شانس را دارند که در بازی برابر الاهلی دوباره از زوج برزیلی در خط دفاع خود استفاده کنند. رابسون جانواریو که به دلیل دریافت کارت زرد در دربی 84 بازی با ذوب‌آهن از دست داده بود فردا زوج لئاندرو پادوانی در خط دفاعی را تشکیل خواهد داد. اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا میلاد زکی‌پور دفاع چپ استقلال خواهد بود از بین خسرو حیدری یا وریا غفوری یک بازیکن در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.

 


دو هافبک دفاعی برای مهار ستاره‌های الاهلی
سرمربی استقلال به طور قطع در بازی فردا از امید نورافکن و امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی تیم خود استفاده خواهد کرد تا آنها بتوانند جلوی حملات خطرناک بازیکنانی مثل احمد خلیل، دیوپ، آساموجیان و اورتون ربیرو را بگیرند. 


فردا بهنام برزای در پست هافبک چپ تمام تلاشش را می‌کند که پرس را از بالای زمین شروع کند، فرشید اسماعیلی هافبک پشت مهاجم آبی‌ها خواهد بود و علی قربانی هم به عنوان هافبک راست ـ مهاجم در زمین ایفای نقش خواهد کرد. 

 


کاوه و ماموریت ممکن 
کاوه رضایی که در بازی‌های گذشته استقلال در بهترین فرم ممکن قرار دارد فردا می‌تواند اولین گل لیگ قهرمانان آسیا خود را با پیراهن استقلال به ثمر برساند. البته این به شرطی است که هافبک‌های پشت او به خوبی بتوانند تغذیه‌اش کنند. 

 


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد