نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان (سه شنبه 3 اسفند 95)


حمله ارتش سرخ به آبی‌های جده در اولین جدال آسیایی

نتیجه نهایی : پرسپولیس 1 - الهلال عربستان 1


کارلوس ادرواردو در دقایق پایانی موفق شد با ضربه سر از ارسال کرنر علیرضا بیرانوند را تسلیم کند و گل تساوی را ثبت کرد.

  

 

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


الهلال عربستان:

المعیوف، الشهرانی، الحافظ، هوساوی، البریک، میلسی، عطیف، ادواردو، العابد، الفرج و لئو بوناتینی
سرمربی: رامون دیاز

 

 

اخطار

کمال الدین کامیابی نیا(24) از پرسپولیس

 

شرح نیمه اول:

 

با گذشت دقایق ابتدایی که دو تیم برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه حریف نداشتند، در نهایت سرخپوشان موقعیت‌های نصفه و نیمه ای برای رسیدن به دروازه یافتند که نتوانستند از آن سود ببرند. بازی فیزیکی الهلالی‌ها در میانه میدان با برخوردهای بین بازیکنان دو تیم همراه بود که داور سریلانکایی تلاش داشت با مدیریت از آن بگذرد. برانکو که در جدال‌های داخلی نیز معمولا در نیمه های اول از کسب نتیجه دور بود بار دیگر برابر الهلال هم با تساوی بدون گل در 45 دقیقه به کار خود خاتمه داد تا هواداران این تیم را به نیمه دوم خوش بین نگه دارد.



حاشیه‌ها:


 * با توجه به برگزاری دیدار میزبانی پرسپولیس از الهلال عربستان در عمان، هواداران عربستانی استقلال خوبی از این دیدار داشته اند و بیشتر سکوها را به خود اختصاص داده اند.

* الهلال از سه بازیکن غیر آسیایی در ترکیب خود سود برده و این در حالی است که تنها بازیکن خارجی پرسپولیس روی نیمکت حضور دارد.
* حدود 500 هوادار به طور رایگان از سوی پرسپولیس روی سکوها اسکان داده شده اند و به حمایت از این تیم پرداخته اند.
* هواداران الهلال با نصب پرچم های این تیم روی سکوها، حال و هوای سکوها را به رنگ آبی در آورده اند

 

 

 

شرح گل

 پرسپولیس 1 الهلال 0: (محسن مسلمان، دقیقه 68): سرخپوشان به خوبی توانستند از توپ برگشتی سود ببرند و این محسن مسلمان بود که با شوت زمینی خود دروازه بان الهلال را تسلیم کرد.

 پرسپولیس 1 الهلال 1: (کارلوس اردواردو، دقیقه 83): ارسال کرنر برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم خطرناک این تیم در تیر اول گل تساوی را برای آبی پوشان ثبت کرد.



نکته ها:


* حسین ماهینی ساعاتی به این بازی به دلیل مسمومیت از ترکیب خارج شد تا صادق محرمی جانشین او شود.
* فرشاد احمدزاده همچون سه دیدار اخیر سرخپوشان در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان رفته است.
* کمال کامیابی نیا بعد از غیبت در دو دیدار اخیر پرسپولیس به دلیل محرومیت، برای حضور در ترکیب این تیم مشکلی ندارد و به عنوان هافبک دفاعی برای سرخپوشان به میدان رفته است.
* پرسپولیس روی نیمکت خود بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، علی علیپور، شهاب کرمی، محسن ربیع خواه، سامان نریمان جهان و ابوالفضل درویش وند را دارد.


*سروش رفیعی هافبک تکنیکی سرخپوشان باتوجه به بازی خشن بازیکنان عربستانی و در برخورد به آرنج حریف به صورتش با مصدومیت شدید مواجه شد و این در حالی است که داور سریلانکایی از این خطا گذشت و در ادامه هافبک سرخپوشان به دلیل خونریزی از زمین خارج شد و تحت مداوای کادرپزشکی قرار گرفت.

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد