نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی ذوب آهن و الاهلی - سه شنبه 10 اسفند 95


آخرین میزبانی ایرانی ها در عمان؛ 

نتیجه نهایی: ذوب آهن 1 - الاهلی  2

تیم الاهلی در شرایطی که در پی اخراج هوساوی مدافع خود یک نیمه را 10 نفره بازی کرد، در دقایق پایانی با شوت سهمگین سوما موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد.

  


کو هونگ جین" داور این دیدار و دو هموطنش "سونگ بونگ کیون" و "کیوواک سئونگ سون" وارد کشور عمان شدند تا خود را برای قضاوت در این دیدار آماده کنند.

 

ذوب آهن و الاهلی؛  سه شنبه 10 اسفندماه؛ ورزشگاه سلطان قابوس ؛ تعداد تماشاگر : 3000 هزار نفر 

 داور: کو هونگ جین(داور وسط) ؛ سونگ بونگ کیون و کیوواک سئونگ سون (کمک اول و دوم)

 

 

اخطار:

 

سعید الموالید(32) از الاهلی

 

اخراج:

موتاض هوساوی (2+45) از الاهلی



ترکیب اصلی ذوب آهن: 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، مهران درخشان‌مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سید محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و جری بنگستون

سرمربی: مجتبی حسینی 

 


ترکیب اصلی الاهلی:
یاسر مسلم، محمد الفتیل، محمد عبدالشفی، سعید المووالید، موتاض هوساوی، سعد عبدالامیر، تایسر الاجاسم، جیانیس فتفاتزیدیس، سلمان مواشر، عبدالفتاح توفیق و عمر السومة
سرمربی: کریستین گروس.

 


شرح گل:

 

1-0 (الاهلی): در دقیقه 28 شوت بازیکنان الاهلی در بین راه به وحید محمدزاده برخورد کرد و  در نزدیکی های نقطه پنالتی عبدالفتاح اسیری با یک ضربه روی پای دقیقه موفق به پیش انداختن تیمش شد.

1-1(ذوب آهن): در دقیقه 2+45 جری بنگستون در موقعیتی تک به تک با مسلم گلر تیم الاهلی قرار گرفت که با خطای هوساوی از ادامه حرکت بازماند. داور مسابقه نیر حرکت هوساوی مدافع الاهلی را پنالتی تشخیص داد و این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد. ضربه پنالتی را مهدی رجب زاده درست به وسط دروازه زد و کار را در ثانیه های پایانی نیمه اول به تساوی کشاند.


2-1(الاهلی): در دقیقه 86 صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شد و عمر السوما مهاجم خطرناک الاهلی با یک شوت سنگین موفق به باز کردن دروازه مظاهری شد تا نماینده عربستان در کمال ناباوری از سبزپوشان ایرانی پیس بیافتد.

  


 

شرح نیمه اول 

 تیم الاهلی بازی را تهاجمی آغاز کرد و با ایجاد چند موقعیت خطرناک نشان داد که برای پیروزی به این مسابقه وارد شده است؛ اما بعد از گذشت 10 دقیقه نمایش ذوب آهن بهتر شد و در ادامه این تیم بود که موقعیت های بهتری روی دروازه الاهلی ایجاد کرد و دو بار هم توپ را به دیرک دروازه عربستانی ها زد. از میانه های نیمه اول بازی متعادل شد و هر دو تیم حملاتی داشتند و در یکی از این حمله ها تیم الاهلی با غفلت مدافعین ذوب آهن موفق به ثبت گل اول دیدار شد. در ادامه تیم ذوب آهن سعی داشت با حفظ خونسردی به گل تساوی دست یابد که در ثانیه های پایانی نیمه اول بهترین اتفاق برای آنها رقم خورد. یک پنالتی و یک اخراج باعث شد تا تیم ذوب آهن در شرایط مساعدی قرار بگیرد و گل شدن ضربه پنالتی رجب زاده بازی را به تساوی کشاند. بلافاصله پس از ثبت گل تساوی داور مسابقه سوت پایان داور مسابقه را به ثمر رساند.



در حاشیه


•  در حالی که قرار است بازی از ساعت 19:15 دقیقه به وقت محلی(18:40 دقیقه به وقت تهران) آغاز شود، ذوبی ها حدود 1.5 ساعت قبل بازی در ورزشگاه حاضر شدند.
•  حدود 3000 هوادار عربستانی در ورزشگاه حضور دارند، که با شور و اشتیاق فراوانی به تشویق تیم خود پرداخته اند. ورود بازیکنان الاهلی به زمین برای گرم کردن با افزایش تشویق ها همراه بود. عربستانی ها مثل همیشه با وسایل مخصوص مشغول تشویق تیم خود هستند.
•  سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در هنگام گرم کردن بازیکنان کنار زمین حضور داشت و شرایط زمین و سایر مسائل را زیر نظر گرفته بود.
•  ربیع عطایا و علی حمام دو بازیکن لبنانی ذوب آهن پیش از شروع این دیدار برخورد گرمی با بازیکنان تیم الاهلی داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد