نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و لاس پالماس از هفته 25 لالیگا


2 امتیاز حساس از دست رفت

رئال مادرید 3-3 لاس پالماس؛ بازگشت ناتمام


رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی مقابل لاس پالماس به تساوی 3-3 رضایت داد و صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد. 

  

در این دیدار ابتدا رئالی ها از حریف پیش افتادند اما سه گل از لاس پالماس، شاگردان زیدان را در آستانه یک شکست خانگی قرار داد. ولی در نهایت دو گل دیرهنگام از کریس رونالدو، باعث شد تا رئال از این دیدار به یک امتیاز برسد.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 8، رئال با گل ایسکو پیش افتاد.

 

روی پاس عمقی عالی از ماتیو کوواچیچ بود که ایسکو با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای نه چندان محکم، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

اما این نتیجه تنها دو دقیقه پایدار بود و لاس پالماس در دقیقه 10، گل تساوی را به ثمر رساند. تانا دومینگز که روی پاس داوید سیمون صاحب توپ شده بود، بعد از یک نفوذ  عالی به محوطه جریمه رئال، با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه کیلور ناواس کوبید.

 

 

 

 

بعد از این گل رئالی ها برای دقایقی بازی را در دست داشتند اما در ادامه بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم هنوز کاملا جا نیفتاده بود که گرت بیل با یک حرکت بچه گانه و به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف، از بازی اخراج شد تا رئال 10 نفره شود.

 

علی رغم این اتفاق رئالی ها توانستند برای دقایق بازی را در کنترل داشته باشند اما تیم میهمان از این برتری نفری استفاده کرد و در فاصله سه دقیقه، دو بار به گل رسید.

 

 

 

ابتدا در دقیقه 56، تلاش سرخیو راموس برای جلوگیری از ضربه بازیکن حریف، به یک پنالتی منجر شد که توسط جاناتان ویرا به گل دوم لاس پالماس تبدیل شد.

 

سه دقیقه نوبت کوین بواتنگ بود که روی یک ضدحمله، در موقعیت تک به تک توپ را از کیلور ناواس عبور داد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

 

 

 

 

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند اما دفاع فشرده بازیکنان لاس پالماس، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

 تا اینکه در دقیقه 86، سرانجام این تیم به گل دوم رسید. ارسال موراتا در محوطه جریمه حریف به داست مدافع لاس پالماس برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 3-2 کرد.

 

 

 

 

رئالی ها که برای جبران نتیجه امیدوار شده بودند، بر شدت حملات شان افزودند و در دقیقه 89 به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که رونالدو بالاتر از بقیه توانست ضربه سر را بزند و کار را تمام کند.

 

 

 

 

در دقایق باقی مانده رئالی ها تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد