نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی رئال مادرید و ایبار - شنبه 14 اسفند 95

بازگشت دوباره به صدر

ایبار 1-4 رئال مادرید؛ کریم در نقش CR7


رئال درغیاب رونالدو، گرت بیل و موراتا، با درخشش کریم بنزما و خامس توانست در دیداری که به نظر دشوار می رسید، پیروز شده و بار دیگر به صدر جدول بازگردد.


  

 رئال که پس از تساوی خانگی سه روز پیش برابر لاس پالماس، صدر جدول را از دست داده بود، با هدف کسب سه امتیاز به مصاف ایبار آمد که تیم شگفتی ساز این فصل لالیگا نام گرفته و در رده هفتم قرار داشت.

 

رئال بدون رونالدو، گرت بیل و موراتا و با حضور بنزما، آسنسیو و خامس در فاز حمله بازی را هجومی آغاز کرد و 14 دقیقه از شروع نیمه اول گذشته بود که توانست به گل برتری دست یابد. سانتر آسنسیو از سمت چپ در گوشه محوطه جریمه به بنزما رسید و ضربه این بازیکن را ابتدا گلر ایبار برگشت داد؛ ولی در ریباند خود بنزما کار را تمام کرد.

 

 

 

 

رئال بازهم تیم برتر میدان بود و پس از چند خطر نصفه و نیمه، دقیقه 24 به گل دوم دست یافت. این بار هم زننده گل کریم بنزما بود. کاشته خامس از سمت را بنزما درون شش قدم با یک ضربه دقیق به تور رساند تا رئال 2-0 جلو بیفتد.

 

5 دقیقه بعد، نوبت خامس بود تا گلزنی کند.

این بار بنزما لطف خامس روی گل دوم را جبران کرد و از راست با یک پاس دقیق، خامس را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. پرتاب خامس به سمت توپ و ضربه دقیق او به کنج دروازه ایبار رسید تا کهکشانی ها در 30 دقیقه اول بازی سه گل به ایبار زده باشند.

جالب اینکه ایبار متخصص گلزنی در 30 دقیقه های اول بازی و رئال هم متخصص پذیرفتن گل در این بازه زمانی بود؛ اما این بار همه چیز برعکس شد.

در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این ایبار بود که کنترل بازی را در دست داشت. رئال که سه گل زده بود و روز سه شنبه نیز بازی حساس مقابل ناپولی را در پیش داشت عقب نشست و چشم به ضد حملات بست.

 

رئال بر خلاف روند بازی در دقیقه 60 روز یک ضد حمله به گل چهارم دست یافت. روی پاس عمقی بنزما، فرار آسنسیو و پاس او به خامس، همه چیز برای دومین گل ستاره کلمبیایی مهیا شد؛ ولی ضربه این بازیکن در مصاف تک به تک با گلر ایبار به تیر برخورد کرد اما آسنسیو در ریباند دروازه خالی را گشود تا برتری رئال پررنگ تر شود.

 

 

 

 

زیدان پس از این گل ابتدا کریم بنزما و سپس مودریچ را بیرون کشید تا ماریانو و کوواچیچ فرصت بازی پیدا کنند.

 

ایبار در دقیقه 72 به حق خود رسید و توانست مزد برتری اش در نیمه دوم را بگیرد. روبن پنیا روی سانتر پدرو لئون و با استفاده از غفلت دانیلو توانست از درون محوطه جریمه گلزنی کند و فاصله را به سه گل کاهش دهد. البته به نظر می رسید که لئون قبل از سانتر، با حرکتی غیرورزشی روی ناچو مرتکب خطا شده بود.

 

در ادامه بازی، شاهد خطرات چندان جدی روی دروازه ها نبودیم و رئال توانست با برتری 1-4، سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته هایش اضافه کند.

ستاره این بازی بدون شک کریم بنزما بود که دو گل زد، پاس گل سوم را داد و گل چهارم نیز روی حرکت او شروع شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد