نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران یکشنبه 15 اسفند 95


نفت دقیقه 5 اخراجی داد؛

نتیجه نهایی ؛ نفت تهران 0 - پرسپولیس 2 

مهدی طارمی گلزنی هایش را به لیگ هم آورد و موفق شد در دقایق پایانی با گلی دیدنی نفت را کاملا تسلیم کند.


  

 نفت تهران بعد از چند روز اعتصاب و پرسپولیس نیز با وجود محرومان فراوان به دنبال کسب امتیاز از جدال رو در روی برانکو و علی دایی هستند.

  

دانلوداخراج‌زودهنگام‌دروازه‌بان‌نفت‌دربازی‌مقابل‌پرسپولیس


استادیوم: تختی تهران تماشاگر: حدود 15هزار نفر

داور: رضا کرمانشاهی کمک داوران: بابک داوری و رحیم شاهین

 



اخطار:

اکبر صادقی از نفت تهران دقیقه 23

فرشاد احمدزاده از پرسپولیس دقیقه 45

 

اخراج:

نادر صفرزایی از نفت تهران دقیقه 5

 

نفت تهران:

ناصر صفرزایی، رضا علیاری، احمد آل نعمه،ایگور پراهیچ، علیرضا عزت کرامت، اکبر صادقی، آندرانیک تیموریان،فرید محمدی زاده، ایمان مبعلی، محمد قاضی و امیر ارسلان مطهری.

سرمربی: علی دایی

 

 

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، شهاب کرمی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، مهدی طارمی و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


شرح گل:

نفت تهران 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 57، سروش رفیعی): برگشت ضربه ایستگاهی به پشت محوطه جریمه با ضربه ای غیرقابل مهار از سوی سروش رفیعی اولین گل پرسپولیس را رقم زد.

نفت تهران 0 پرسپولیس 2: (دقیقه 87، مهدی طارمی): مهدی طارمی اینبار از ضد حمله خودش سود برد و بعد از عبور از مدافع مستقیمش از زاویه بسته موفق شد دروازه بان جوان نفت را تسلیم کند.



 در حاشیه:

* علی دایی بعد از اعلام خطا و دریافت کارت قرمز با ابراز تاسف و تکان دادن سرش از گلر سوم این تیم، شهاب عادلی را روانه زمین کرد.

* بازیکنان دو تیم در زمان حضور در زمین برخورد جالبی با یکدیگر داشتند و سروش رفیعی نیز دقایقی کوتاه با آندرانیک تیموریان به صحبت پرداخت.

* در دقیقه 14 و حالی که بازی از سوی بیرانوند به جریان افتاده بود یک توپ دیگر هم به میدان فرستاده شد تا بازیکنان با سردرگمی در انتظار تصمیم داور باشند. در نهایت داور بدون قطع بازی اجازه داد تا توپ جمع کن با ورود به زمین آن را به بیرون ببرد.

* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس همصدا با یکدیگر به تشویق هادی نوروزی پرداخته و یاد کاپیتان فقید خود را گرامی نگه داشتند.

* محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می کند. او در مراسم ابتدای بازی نیز حضور یافت و یاد و خاطره شهید رضایی مجد را زنده نگه داشت.

* علی دایی بعد از برخورد علی علیپور با دروازه بان جوان تیمش به شدت به این صحنه معترض بود و اعتقاد داشت باید مهاجم پرسپولیس جریمه شود و با وساطت داور چهارم آرام گرفت. 

* در حالی که داور در حال شروع نیمه دوم و سوت بازی بود، بهزاد غلامپور با حضور در محوطه جریمه نفت به گرم کردن دروازه بان جوان تیمش و شوت زدن به او مشغول بود.




شرح بازی:
پرسپولیس از 10 نفره شدن نفت به خوبی سود برد و ابتدا با شوت غیرقابل مهار سروش رفیعی و در ادامه ضدحمله و ضربه جالب توجه طارمی از زاویه بسته، شاگردان علی دایی را تسلیم کند. 
شاگردان برانکو در این دیدار به خوبی از اخراج دروازه بان حریف در دقایق ابتدایی سود بردند و با استفاده از خستگی حریف توانستند به خوبی از موقعیت های سود ببرند و یک برد شیرین در هفته توقف مدعیان به نام خود کنند.




نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران یکشنبه 15 اسفند 95







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد