نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان پنج شنبه 19 اسفند 95

عیدی زودهنگام پرسپولیس به هواداران با برتری مقابل استقلال خوزستان/ پرسپولیس و قهرمانی؛ هر روز نزدیک‌تر از دیروز

نتیجه نهایی : پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان 0 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 

پرسپولیس که اکنون موفق شده با اقتدار صدر جدول را از آن خود کرده و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر در فصل شانزدهم محسوب شود، به دنبال قطعی کردن آن پیش از پایان فصل است. در این میان جدال با استقلال خوزستان به عنوان تیمی که مانع از قهرمانی این تیم در فصل گذشته شد می‌تواند جذابیت‌های فوق العاده ای در استادیوم آزادی پیش روی هواداران قرار دهد. آنها به دنبال جبران اتفاقات فصل گذشته هستند و شاگردان سیروس پورموسوی نیز بعد از عملکردی درخشان در لیگ قهرمانان به دنبال این هستند تا نمایش قابل قبولی برابر برترین تیم این فصل به جا بگذارند.


استادیوم آزادی           تماشاگر: حدود 65 هزار نفر

داور: بیژن حیدری – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – محمدحسین ترابیان – ناظر: محمدجواد تقی پور


اخطار: آلویس نانگ(9) و فرشادسالاروند(34) و عقیل کعبی (50)از استقلال خوزستان و فرشاد احمدزاده(13) و سیدجلال حسینی(32) و محسن مسلمان(50) و حسین ماهینی (77) از پرسپولیس


پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی،حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا،محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


استقلال خوزستان:

 

وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سجاد عاشوری، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویز نانگ
سرمربی: سیروس پورموسوی

  

 

شرح نیمه اول:

 پرسپولیس و استقلال خوزستان به عنوان دو نماینده آسیایی لیگ برتر نوید دیداری جذاب را می دادند و اتفاقا پیش بینی ها درست در آمد و با سوت بیژن حیدری هر دو تیم با هدف باز کردن دروازه و بازی هجومی تماشاگران را بارها به وجد آوردند. وقتی طارمی اولین شانس گلزنی خود را از دست داد خیلی ها تصور کردند که او باز هم به دنبال ساختن روزی تلخ و شاید هم سخت برای آنها باشد اما مهاجم جنوبی و شماره 9 این تیم در دقیقه 16 موفق شد با پروازی بلند و از میان پاهای شیخ ویسی گل تیمش را به ثمر برساند. پرسپولیس اگر خوش شانس بود و داور خطای طیبی را به نشانه آوانتاژ با فرصتی مجدد به امیری همراه می کرد آنها می توانستند گل دوم خود را نیز به ثمر برساند اما بیژن حیدری با سوت و اعلام ضربه ایستگاهی امیری را ناکام در شادی گلش کرد و در نهایت نیز حملات نصفه و نیمه دوم تیم ثمری در پی نداشت تا این شاگردان برانکو باشند که با اندوخته یک گل راهی رختکن شوند.



شرح گل:

 پرسپولیس 1 استقلال خوزستان 0: (دقیقه 17، مهدی طارمی): ارسال دیدنی از سمت راست توسط فرشاد احمدزاده با ضربه سر مهدی طارمی با عبور از میان پای شیخ ویسی گل اول را برای پرسپولیس رقم زد.



نکات ترکیب:
* علیرضا بیرانوند بعد از هفته‌ها این فرصت را خواهد داشت تا دومین کلین شیت پیاپی خود را انجام دهد.
* برانکو ایوانکوویچ بعد از هفته‌ها ترکیب کامل خود را بدون محروم و مصدوم در اختیار دارد.
* رامین رضاییان در این بازی نیز به دلیل تنبیه انضباطی از لیست سرخپوشان خط خورده است.
* وحید امیری، حسین ماهینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا با پایان دوران محرومیت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته اند.
* مهدی طارمی که یکی از موثرترین عناصر تهاجمی پرسپولیس در هفته‌های اخیر با پاس گل، گلزنی و گرفتن پنالتی بوده، در این بازی نیز به دنبال کم کردن فاصله خود با ساسان انصاری است. 
* وحید شیخ ویسی در فصل گذشته نیمکت نشین بیرانوند در نفت تهران محسوب می‌شد و اکنون رقابت جالب توجهی در این بازی از سوی دو دروازه بان پیش بینی می شود.
* آرش افشین که در نیم فصل اول در ترکیب استقلال فرصت خودنمایی برابر پرسپولیس را به دست نیاورد، اکنون در ترکیب خوزستانی فرصت نمایش دلپذیر در استادیوم آزادی را خواهد شد.
* حسن بیت سعید تاکنون گلزن ترین بازیکن استقلال خوزستان به پرسپولیس محسوب می شود و اکنون به دنبال این است تا عملکرد خوب خود برابر استقلال تهران را برابر دیگر نماینده تهرانی لیگ به نمایش بگذارد.
* آلویس نانگ نیز دیگر مهاجم خطرناک استقلال خوزستان محسوب می شود که در این بازی می‌تواند محک خوبی برای مدافعان سختگیر پرسپولیس محسوب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد