نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب پرسپولیس برابر الریان قطر اعلام شد

ارتش کامل برانکو علیه لادروپ و شاگردانش؛

برانکو ایوانکوویچ برابر الریان قطر تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و با ارتشی کامل برابر رقیب قرار خواهد گرفت. 

 در حالی که پیش از این عنوان شده بود محمد انصاری و وحید امیری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس برابر الریان نیستند، این دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

 

برانکو ایوانکوویچ برای دیدار برابر الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان و در گروه چهارم نفرات زیر را به عنوان 11 بازیکن اصلی به میدان خواهد فرستاد:


بیرانوند: اولین کلین شیت ثبت می‌شود؟
بیرانوند علیرغم درخشش در لیگ داخلی و تیم ملی در فصل جدید موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا نشده است. او در جدال اول برابر الهلال در دقایق پایانی دروازه‌اش را باز شده دید و برابر الوحده نیز دو بار تسلیم شد. او اینبار به دنبال اولین کلین شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس است و انتخاب اول برانکو در دروازه محسوب می‌شود.

 


خط دفاعی؛ با انصاری
محمد انصاری در کنار سیدجلال حسینی به عنوان مدافع میانی، ماهینی در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست چهار مدافع پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

 


خط میانی؛ قدرت، سرعت و تکنیک
در خط میانی پرسپولیس بهترین پتانسیل‌های خود را با سه عنصر قدرت، سرعت و تکنیک در اختیار خواهد داشت. کمال کامیابی نیا نقش اول در جنگندگی‌های میانه میدان را برعهده دارد و برانکو به این بازیکن تخریبی و قدرتی برای برهم زدن برنامه‌های الریان امیدوار است.
محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی بازیکنان باکیفیت دیگر خط میانی پرسپولیس برابر الریان محسوب می‌شوند که هر کدام با عملکرد مثبت در ترکیب این تیم، سرخپوشان را برای رسیدن به نتیجه امیدوار می‌کنند. 

 


خط حمله؛ آقای گل و توپچی
در خط حمله شرایط کاملا به سود پرسپولیس است و این تیم با وحید امیری و مهدی طارمی مقابل هر حریفی خطرناک خواهد بود. طارمی با دو گل زده و یک پاس گل در دیدار قبلی اکنون به دنبال تداوم روند خوب هفته‌های گذشته‌اش است و برای آقای گلی این رقابت‌ها نیز نقشه کشیده است.

وحید امیری هم که پیش از دیدار برابر الریان با مصدومیت جزیی مواجه شده، مشکلی برای همراهی این تیم نخواهد داشت تا شماره 19 دونده سرخپوشان با حملات پردامنه اش روز سختی برای مدافعان عنابی پوش رقم بزند.

 


ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه (محمد انصاری)، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری.

 


نیمکت نشینان پرسپولیس نیز در این دیدار سامان نریمان جهان، علی علیپور، شهاب کرمی، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده، حامد آقایی و رضا کرملاچعب خواهند بود و در انتظار فرصتی برای نمایش مناسب در ترکیب این تیم خواهند بود.


جدال دو تیم الریان قطر و پرسپولیس ایران فردا از ساعت 18:55 دقیقه و به میزبانی حریف قطری برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد