نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب احتمالى پرسپولیس برابر صنعت نفت

اولین حمله سال ٩٦ به برزیلى ها

برانکو ایوانکویج براى انتخاب یازده مرد اصلى اولین ترکیب سال ٩٦ تیمش مدعیان آماده اى را پیش روى خود میبیند. 

 پرسپولیس در حالى به مساف نفت آبادان خواهد رفت که بر خلاف دیدارهاى گذشته برانکو این بار مشکلى براى سود بردن از تمام پتانسیل تیمش نخواد داشت.


لشکر آماده و با انگیزه سرخ پوشاندر فاصله شش هفته به پایان فصل در حالى عازم آبادان شدند که مخرومیت و مصدومیت در این تیم به صفر رسیده و به سرمربى کروات اینبار با دغدغه شیرین انتخاب ١١ بازیکن اصلى تیمش مواجه است.


انتخاب اول برانکو و ایگور پانادیچ البته در درون دروازه علیرضا بیرانوند خواهد بود. دروازه بان شماره یک پرسپولیس که اکنون با اعتمادبنفس بالا شماره یک تیم ملى را از آن خود کرده، بیش از همه به این نکته آگاه است که عملکرد او زیر ذره بین قرار دارد و اجازه اشتباهى برابر مهاجمان خطرناک، شوتزن و تکنیکى نفت آبادان در این جدال نخواهد داشت.


سیدجلال حسینى و محمد انصارى دو بازیکن ملى پوش پرسپولیس در قلب دفاعى با توجه به عدم حضور در دو دیدار اخیر تیم ملى اکنون در شرایط ایده آل بدنى در اختیار این تیم قرار دارند و باید برابر شادکام و دیگر عناصر هجومى نفت به دنبال بسته نگه داشتن دروازه تیم خود باشند.


صادق محرمى اکنون بى رقیب در سمت راست دفاعى بار دیگر شانس اصلى حضور در ترکیب اصلى خواهد بود و رامین رضاییانى براى رقابت و ایجاد خطر براى این بازیکن جوان نخواهد بود. با این شرایط باید دید شماره ١٧ سرخپوشان قادر به تکرار و رشد روند صعودى خود پیش از تعطیلات لیگ خواهد بود یا خیر.


ماهینى نیز به سمت مخالف دفاعى خواهد رفت تا باز هم در پست غیرتخصصى در اختیار برانکو و پرسپولیس قرار گیرد.


کمال کامیابى نیا انتخاب اول برانکو در پست هافبک دفاعى خواهد بود و اینبار شماره ١١ باید مقابل نفرات تکنیکى حریف یکى از سخت ترین روزهاى خود را پشت سر بگذارد.


تکنیک، سرعت، قدرت و پاسور با حضور سه ضلعى محسن مسلمان، سروش رفیعى شکل خواهد گرفت. احمدزاده هر زمان در پست وینگر به میدان رفته عملکرد مثبتى از خود به جا گذاشته و مسلمان نیز به دنبال این است تا در هفته هاى پایانى لیگ به عنوان پاسور طلایى تبدیل شود و سروش هم بدش نمى آید امضایش پاى قهرمانى سرخپوشان به عنوان بازیکن تاثیرگذار ثبت شود.


مهدى طارمى این روزها مهارناپذیر شده و رقابت هاى داخلى، آسیایى و تورنمنت انتخابى جام جهانى و پرسپولیس و تیم ملى برایش فرقى ندارد و گلزن اول تیم محسوب مى شود. طارمى که به دنبال آقاى گلى لیگ برتر است اکنون در کورس این عنوان چشم به دروازه نفت دوخته است. او البته وحید امیرى را را در کنار خود مى بیند و پاسورهایش با حضور سروش بیشتر از گذشته شده اند و البته باید امیدوار بود در زدن ضربات نهایى فرصت سوزى هایش کار پرسپولیس را سخت نکند.


برد در دیدار امروز مقابل نفت آبادان مى تواند شانس سرخپوشان تهرانى را براى قهرمانى بیشتر کند و باید دید شاگردان برانکو چطور از این موقعیت سود خواهند برد.


شنبه 1396/01/12
بازی صنعت نفت آبادان - پرسپولیس(هفته 25 لیگ برتر فوتبال)
ساعت: 16:30 ***  زنده از شبکه سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد