نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی رئال مادرید و آلاوس - 13 فروردین 96

پیروزی مقتدرانه در برنابئو

رئال 3 - 0 آلاوس؛ لالیگا نزدیک تر از همیشه!

دانلود خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 آلاوس

رئال مادرید موفق شد با پیروزی 0-3 برابر آلاوس، اختلاف خود در صدر با بارسا را به 5 برساند. 

  مادریدی ها برای تثبیت صدرنشینی و حفظ موقعیت خود در رتبه اول، باید در خانه از سد آلاوس می گذشتند.

 

در دقایق ابتدایی رئال مادرید حاکم توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه آلاوس ناتوان بود. در دقیقه 10، آلاوس با ضربه ادگار از سمت راست روی دروازه رئال خطرساز شد که کاسیا واکنش خوبی شان داد.

 

در ادامه رئال تلاش زیادی برای خلق موقعیت روی دروازه آلاوس داشت اما دفاع منسجم حریف مانع بازسازی هافبک میزبان شد. در دقیقه 25، ایسکو با یک حرکت تکنیکی موقعیتی خوب برای خود ایجاد کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

 

 

دقایقی بعد، رونالدو با یک حرکت زیبا و جاگذاشتن مدافع در لب خط پاس خوبی را به محوطه ارسال کرد اما سنگربان آلاوس توپ را از آن خود کرد.

 

اما در حالیکه جریان بازی آرام دنبال می شد، رئال مادرید در دقیقه 30 به گل رسید. روی همکاری دیدنی با کارواخال، بنزما درون محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه موفق شد گل اول کهکشانی ها را به ثمر برساند.

 

 

 

دقایقی بعد، رونالدو با یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان آلاوس به بیرون رفت. در ادامه، جریان بازی به آرامی دنبال شد تا در نهایت در نیمه ای کم هیجان، بازی با یک گل به سود قوهای سپید به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید همچنان حملات خود روی دروازه آلاوس را ادامه داد و آنها حتی یک بار هم توسط رونالدو به گل رسیدند که آفساید اعلام شد.

 

در دقیقه 60 و با ارسال بازیکن آلاوس، تیم مهمان در آستانه باز کردن دروازه رئال بود اما ضربه زمینی ادگار با اختلاف کمی از کنار دروازه کاسیا به برون رفعت تا بهترین موقعیت آلاوس از دست برود.

 

در این دقایق، کهکشانی ها تحت تاثیر نمایش خوب آلاوس قرار گرفته بودند و توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم مهمان بود.

 

در دقیقه 66، باز هم آلاوس روی دروازه رئال خطرساز شد اما ضربه سر دایورسون راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 70، این بار آلاوس با یک ضربه ایستگاهی دروازه رئال را تهدید کرد که ضربه سر گارسیا به بیرون رفت.

 

 

 

 

در دقیقه 76، بنزما موقعیت مناسبی را برای رونالدو در محوطه فراهم کرد اما ضربه فوق ستاره پرتغالی راهی به دروازه نیافت.

 

دقایقی بعد، ارسال کارواخال از جناح راست با ضربه نصفه و نیمه بیل در حالتی نامتعادل همراه بود که توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 84 کهکشانی ها به گل دوم هم رسیدند. روی پاس دیدنی رونالدو، ایسکو در محوطه جریمه پا به توپ شد و با ضربه ای محکم از زاویه ای نسبتا بسته، گل دوم رئال مادید را به ثمر رساند.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 87، رئال گل سوم را نیز به ثمر رساند. ضربه ایستگاهی گرت بیل به دیرک دروازه برخورد کرد و روی ریباند و با ضربه سر، ناچو گل سوم قوهای سپید را وارد دروازه آلاوس کرد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا رئال با 3 گل آلاوس را مغلوب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد