نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی سیاه جامگان و استقلال خوزستان + دانلود خلاصه بازی

بادامکی مایه امید مشهد

سیاه‌جامگان 2-اس.خوزستان 1؛ میثاقیان سفید پوشید و برد

دانلود خلاصه بازی سیاه جامگان 2-1 استقلال خوزستان

تیم فوتبال سیاه جامگان موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود، استقلال خوزستان عبور کند. 

  

هفته بیست و ششم؛ شانزدهم فرودین ١٣٩٦
ورزشگاه ثامن مشهد، تماشاگر: ١٠٠٠ نفر

داوران: موعود بنیادی فر، رحیم شاهین، فرهاد مروجی و رضا عادل

اخطار: علی اصغر عاشوری (18)، ابوالفضل اعلایی (73) و حسن بیت سعید (90) از استقلال خوزستان

اخراج: ابوالفضل اعلایی(٨5)

 

 

سیاه جامگان:

 

محمد ناصرى، رضا شربتى، وحید عسگرى، محمدرضا خانزاده، علیرضا جلیلى، حسین بادامکى (90 مرتضی رنجبر)، مصطفى احمدى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان، عباس عسکرى ( 54 سالار افراسیابی)، گوران یرکوویچ

سرمربی: اکبر میثاقیان

 

استقلال خوزستان: 


وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری (38 محمد ابوالحسنی)، حسین بهرامی (67 سلمان بحرانی)، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و مهدی زبیدی(76 یونس دلفی)
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 

 

شرح نیمه اول:

 


دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان در حالی به مصاف هم رفتند که تنها برد برای هر دو تیم نیاز بود و تساوی به سود هیچکس نبود.
با این وجود سیاه جامگانی ها در ابتدای بازی رو به بازی مستقیم بردند که سودی نداشت و استقلالی های خوزستان به دنبال ضد حملات که آن نیز زهردار نبود.

بازی در اواسظ نیمه اول پایاپای ادامه داشت تا انتهای بازی که سیاه جامگان چند بار توسط یرکوویچ به موقعیت رسید که شیخ ویسی برابر آن ایستادگی کرد، روی یک صربه ایستگاهی صربه مهاجم خوزستانی تیم مشهدی عباس عسکری در راه رفتن به گل بود که وحید عسگری ب ه استباه آن را به بیرون فرستاد و آخرین موقعیت نیمه اول برای اهوازی ها بود، جایی که کرنر بیت سعید و ضربه سر شیرزادی با اختلاف کم به بیرون رفت.
باید منتظر نیمه دوم و تغییرات تیم ها ماند.

 

 

شرح گل:

 

١-٠(سیاه جامگان): سانتر از میانه میدان با اشتباه محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان همراه شد تا پیام ملکیان به راحتی دروازه را باز کند.

١-١(استقلا خوزستان): اوت دستی بلند پیمان شیرزادی از سمت چپ در شلوغی محوطه جریمه به سلمان بحرانی رسید و این بازیکن به زیبایی توپ را به تور دروازه چسباند.

٢-١(سیاه جامگان): خطای پنالتی مشکوک و اخراج ابوالفضل علایی یک فرصت عالی به بادامکی با یک ضربه دقیق بازهم تیم مشهدی را پیش بیندازد.

 

 

بهترین بازیکن: روح الله سیف اللهی


در روزی که سیاه جامگان نمایشی کاملا تهاجمی داشت و بارها دروازه ی شیخ ویسی را تهدید کرد، خط میانی و حمله ی این تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند. در این میان روح الله سیف اللهی بارها با نفوذ های خود از سمت راست خط دفاعی استقلال خوزستان را آزار داد. عملکرد خوب سیف اللهی در این باعث شد تا مدافعین کناری استقلال خوزستان در حمله حضر کمتری داشته باشند تا در نهایت سیاه جامگان در روزی که نمایش خوبی داشت، قهرمان فصل گذشته را شکست دهد. حسین بادامکی بازیکن تاثیر گذار سیاه جامگان دیگر بازیکن سیاه جامگان بود که در این دیدار نمایش خوبی داشت.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ٢: شوت از راه دور عاشوری به راحتی در اختیار ناصری گلر سیاه  جامگان قرار گرفت.

دقیقه ٨: پاس به عقب یرکوویچ و ضربه راه دور سیف الهی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ١٨: شوت از راه دور عباس عسکری را شیخ ویسی در آغوش گرفت.

دقیقه ٣٧: پاس به عقب عسکری و ضربه یرکوویچ را شیخ ویسی به زیبایی دور کرد.

دقیقه ٤٢: ضربه آزاد زیبای عباس عسکری در راه ورود به دروازه توسط وحید عسگری مدافع سیاه جامگان به اشتباه به بیرون زده شد تا یک گل صد در صد برای سیاه جامگانی ها به هدر برود.

دقیقه 2+45: کرنر حسن بیت سعید از سمت چپ با ضربه شیرزادی همراه شد و با اختلاف بسیار کم از دروازه ناصری به بیرون رفت.

دقیقه ٤٨: پاس در عمق مومنی به ابوالحسنی و ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ٦٥: سانتر روح الله سیف الهی وضربه سر سالار افراسیابی را شیخ ویسی در اختیار گرفت.

دقیقه ٧٤: ضدحمله خطرناک مشهدی ها با پاس بادامکی به سیف الهی همراه شد اما ضربه عجولانه سیف الهی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

 

اتفاق ویژه:

 

بعد از گل تساوی استقلال خوزستان، بادامکی با فراری سریع تک به تک شد و با دریبل دروازه بان توپ را به سمت دروازه زد که توپ در حالتی نا متعادل به دست اعلایی خورد و داور پنالتی تشخیص داد. با وجود اعتراض استقلال خوزستانی ها اعلایی از زمین مسابقه اخراج شد و بادامکی پشت توپ ایستاد تا گل سرنوشت سازی را به ثمر برساند. در صحنه آهسته برخورد توپ با دست اعلایی مشخص نبود و صحت تصمیم داور باید به وسیله دیگر دوربین های حاضر در ورزشگاه چک شود اما در نهایت میثاقیان در روزی که برخلاف رسم همیشگی کاور سفید رنگ بر تن کرده بود، برد با ارزشی را برابر استقلال خوزستان کسب کرد تا سیاه جامگان بعد از 12 هفته طعم پیروزی در لیگ را بچشد.

 

حواشی:

 

 

*حدود ٢٠٠ هوادار تیم سیاه جامگان در حال تشویق این تیم هستند.

*مسئولان استقلال خوزستان نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه ثامن مشهد گله مند هستند.

*حضور حسین بهرامی از ابتدای بازی در ترکیب استقلال خوزستان در نوع خود جالب توجه است.

*پیش از شروع بازی روح الله سیف الهی به سمت  نیمکت استقلال خوزستان رفت و البته در عکس دست جمعی استقلالی های خوزستان حضور داشت.

*حدود ٣٠ هوادار خوزستانی در ورزشگاه حاضر هستند و در حال تشویق تیم خود هستند.

* سیاه جامگانی ها با چند دقیقه تاخیر برای شروع نیمه دوم وارد زمین شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد