نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و لگانس : قدرت نمایی در غیاب BBC

صدر جدول، سفید ماند

لگانس 2-4 رئال؛ قدرت نمایی در غیاب BBC

رئال مادرید در دیداری که سه ستاره اصلی اش را در اختیار نداشت، موفق شد با نتیجه 4-2 لگانس را شکست بدهد و صدرنشینی اش را حفظ کند.  

  در این دیدار ابتدا شاگردان زیدان به سه گل رسیدند اما تیم میزبان با جبران دو گل در همان نیمه اول، شرایط را برای کهکشانی ها دشوار کرد اما در نیمه دوم، موراتا یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد و رئال را به سه امتیاز این دیدار رساند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 15، رئال به گل اول بازی رسید. روی حرکت انفرادی عالی مارکو آسنسیو بود که خامس رودریگس با یک ضربه بغل پای ساده توانست کار را تمام کند.

 

 

 

بعد از این گل فشار حملات رئال کاهش پیدا نکرد و پس از اینکه دانیلو با یک ضربه دیدنی تیر دروازه را به لرزه درآورد، آلوارو موراتا در دقیقه 18، حساب کار را 2-0 کرد. روی یک ضربه کرنر بود که ابتدا ناچو با ضربه سر توپ را به تیر دوم فرستاد و پس از آن موراتا با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

برتری رئال ادامه داشت و این تیم در دقیقه 23 به گل سوم رسید. این بار متیو کوواچیچ بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را موراتا با یک ضربه تماشایی، به گوشه دروازه لگانس فرستاد.

 

بعد از این گل تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش کشید و بعد از چند حمله خطرناک، سرانجام در دقیقه 31 به گل رسید.

 

روی حرکت خوب ریکو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، گابریل پیرس توانست از تعلل راموس استفاده کند و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

رئالی ها که تمرکزشان را از دست داده بودند، برای دقایقی نمایشی پراشتباه داشتند و این فرصتی برای لگانس فراهم کرد تا در دقیقه 34 به گل دوم برسد. روی یک ضربه کرنر بود که باز هم راموس در دفع توپ دچار اشتباه شد و توپی که به لوسیانو رسید را این بازیکن به راحتی تبدیل به گل کرد.

 

بعد از این گل بار دیگر رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در همان نیمه اول می توانستند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد و این نیمه با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.

 

 

 

 

 

رئال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 48، آلوارو موراتا گل سوم خودش در این دیدار را به ثمر رساند. روی ارسال خامس بود که ضربه سر موراتا بعد از برخورد به مدافع حریف، وارد دروازه شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های برای زدن گل های بعدی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی در نهایت با برتری 4-2 رئال به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد