نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و مالاگا از هفته 21 لالیگا اسپانیا - یکشنبه 20 فروردین 96

فرصت صدرنشینی از دست رفت

مالاگا 2-0 بارسا: هدیه رو پس فرستاد!

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل مالاگا با نتیجه 2-0 شکست خورد و فرصت بازگشت به صدر جدول لالیگا را از دست داد.  

  بعد از توقف رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادرید، بارسا فرصت داشت تا با پیروزی در دیدار امشب، به صدر جدول لالیگا برگردد اما در دیداری که نیمار اخراج شد، آبی و اناری ها 2-0 شکست خوردند تا فاصله شان با رئال به 3 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

بازی با برتری بارسا در مالکیت توپ آغاز شد اما دفاع فشرده بازیکنان میزبان مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه کارلوس کامنی در دقایق ابتدایی شد.

 

برتری آبی و اناری ها ادامه داشت و در دقیقه 16، لوئیس سوارز می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما در موقعیتی تک به تک، کامنی با یک واکنش دیدنی ضربه ستاره اروگوئه ای بارسا را دفع کرد تا دروازه مالاگا بسته بماند.

 

 

 

 

برتری بارسا ادامه و بازیکنان تیم سخت به دنبال زدن گل برتری بودند اما در دقیقه 32، مالاگا روی یک غافلگیری به گل رسید.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که پاس بلند خوانکار بود که ساندرو رامیرس با عبور از تله آفساید بارسا، با تراشتگن تک به تک شد و با یک ضربه دقیق به زاویه موافق، دروازه بارسا را باز کرد.

 

 

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

 

نیمه دوم هم با حملات پرفشار بارسا آغاز شد و در مقابل بازیکنان مالاگا با یک دفاع فشرده، به دنبال استفاده از ضدحملات بود و چند بار تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفتند.

 

بازیکنان بارسا چند بار صاحب موقعیت های خوبی هم شدند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، باعث شد تا این تیم به گل نرسد.

 

در دقیقه 65 بود که برخورد شدید نیمار با مدافع حریف، کارت زرد دوم را برای او به همراه داشت و از بازی اخراج شد تا کار برای بارسا دشوارتر از قبل شود.

 

 

 

 

با این وجود حملات بارسا ادامه پیدا کرد و حتی سوارز بار دیگر در موقعیت تک به تک با کامنی قرار گرفت و که از این فرصت هم نتوانست استفاده کند.

 

در حالی که موقعیت های بارسا یکی بعد از دیگری از دست رفت، این مالاگا بود که در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل دوم رسید.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که سه بازیکن مالاگا خود را به محوطه جریمه بارسا رساندند و در نهایت روی پاس پابلو فورنالس، جاناتان رودریگز با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه بارسا را باز کرد و تیمش را 2-0 به پیروزی رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد