نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ

حساس ترین دیدار فصل چمپیونزلیگ تا به اینجا، امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ بین دو تیم رئال و بایرن برگزار خواهد شد. 

 سرانجام انتظار هواداران به پایان رسید و حساس ترین دیدار فصل، امشب برگزار خواهد شد. سرخیو راموس در مقابل بواتنگ، تیاگو در مقابل تونی کروس، رونالدو در مقابل روبن. این ها تقابل های جذاب دو تیم هستند که حساسیت بازی امشب را چند برابر کرده اند.

 

کارلو آنچلوتی که سال 2015 رئال را ترک کرد، حال برای اولین بار در یک بازی رسمی مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. نبوغ سرمربی ایتالیایی بود که رئال را به دسیما رساند و پس از او، دستیارش یعنی زیدان موفق  شد قهرمانی یازدهم را برای رئال کسب کند. حالا رئال با زیزو در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار دارد و در چمپیونزلیگ، سرمربی فرانسوی باید به جنگ استادش برود.

 

 

بایرن با تحقیر آرسنال و با پیروزی 10-2 به این مرحله از رقابت ها رسید و رئال با شکست ناپولی توانست به یک چهارم صعود کند. از شروع سال جدید میلادی، بایرن بدون شک بهترین تیم اروپا بوده و کار سختی پیش روی مدافعین رئال است.

 

باواریایی ها در آخرین بازی خود، موفق شدند 4-1 دورتموند را شکست دهند. در حقیقت، در 6 بازی اخیرشان 29 گل به ثمر رسانده اند تا اختلاف 10 امتیازی اش با لایپزیش حفظ شود.

 

رئال در دیگر سو مقابل اتلتیکو با تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان زیدان در 9 بازی اخیرشان شکست ناپذیرند و همچنین با رکورد عجیب گلزنی در 52 بازی اخیرشان پا به این دیدار خواهند گذاشت. آنها با یک بازی کمتر نسبت به بارسا، با 3 امتیاز صدرنشین هستند و امسال شانس خوبی برای قهرمانی دارند.

 

 

رئال و بایرن 17 بار مقابل هم در چمپیونزلیگ قرار گرفته اند. آمار کمی به نفع بایرن است، در حقیقت آنها از این 17 بازی در 8 بازی پیروز شده اند، رئال نیز در 7 بازی پیروز شده است. آخرین تقابل رسمی دو تیم با نتیجه 4-0 به نفع رئال در آلیانز آره نا به پایان رسید، دیداری که هدایت رئال بر عهده کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی بایرن بود.

 

متس هوملس به علت مصدومیت از ناحیه لیگامنت مچ پا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود که این بدترین خبر برای بایرنی ها بود. اما مانوئل نویر از دوشنبه تمرینات را آغاز کرده و انتظار می‌رود امشب در درون دروازه تیمش بایستد. همچنین توماس مولر نیز احتمالا از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد. حضور رابرت لواندوفسکی برای این بازی هنوز مشخص نیست.

 

رئال اما مشکلات جدی تری در زمینه مصدومین دارد. رافائل واران و په په به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و این ضربه سختی به رئال خواهد زد. دنیل کارواخال نیز روز دوشنبه تمرین کرد ولی حضورش در دیدار امروز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد