نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی پرسپولیس و الوحده امارات - دوشنبه 18 اردیبهشت 96

90 دقیقه تا صعود بزرگ

نتیجه : پرسپولیس 4 - الوحده امارات 2

نتیجه نهایی: الریان 3 - الهلال 4؛ الهلال متشکریم

دانلود گل طارمی؛ پرسپولیس - الوحده

دانلودگل سروش رفیعی؛ پرسپولیس - الوحده

اولین حرکت از علی علیپور با پاس عرضی او به درون شش قدم و ضربه تمام کننده ی مهدی طارمی گل چهارم پرسپولیس را به ارمغان اورد.

 

پرسپولیس با حفظ برتری مقابل الوحده و الهلال با پیروزی و یا تساوی مقابل الریان، شانس صعود را به سرخپوشان خواهد داد و باید دید در 45 دقیقه باقیمانده شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.


داور: فو مینگ (چین)        کمک داوران: هئو مینگ و وانگ دژین

استادیوم آزادی       تماشاگر: حدود 45 هزار نفر

 


پرسپولیس:
 

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


 

الوحده امارات:

 

راشد علی، المنهالی، سالم سلطان، محمد عبدولباسط، الکمالی، والدیویا، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، ژوژاک، چانگ وو، الاکبری
سرمربی: خاویر آگیره

 

 


اخطار

 

 

سالم سلطان(18) از الوحده

 

 

شرح گل ها

 

 

پرسپولیس 1 الوحده 0: ( سروش رفیعی، دقیقه 17): اشتباه رشید، دروازه بان الوحده که با استپ اشتباه خود توپ را در اختیار سروش رفیعی قرار داده بود با یک دریبل ساده و در نهایت باز کردن دروازه خالی از سوی سروش رفیعی به گل اول این تیم تبدیل شد.

 

پرسپولیس 2 الوحده 0 : (مهدی طارمی، دقیقه 20): وحید امیری اینبار در نقش گلساز ظاهر شد تا پاس فوق العاده اش درون شش قدم برای مهدی طارمی آقای گل پرسپولیس را به گل دوم بازی برساند.


پرسپولیس 2 الوحده 1 (دقیقه 33، احمد ال اکبری): در حالی که پرسپولیس با اطمینان از برتری خود به دنبال حمله به دروازه حریف بود، الوحده با نزدیک شدن به پشت محوطه جریمه و در ادامه با شوت جالب توجه احمدال اکبری که بیرانوند را تنها به تماشای آن واداشت به گل دست یافت.

 

پرسپولیس 2 الوحده امارات 2: ( دقیقه 51، سباستین): ارسال از سمت راست با اشتباه بیرانوند به ضربه سر سباستین به گل تساوی الوحده تبدیل شد تا سرخپوشان اکنون در وضعیت عدم صعود قرار گیرند.

 

پرسپولیس 3 الوحده 2: ( دقیقه 54، مهدی طارمی): در حالی که داور با عدم قبول گل پرسپولیس حریف را در موقعیتی ضد حمله قرار داده بود، پرسپولیسی ها بعد از قطع حمله حریف مهدی طارمی را با دروازه بان الوحده تک به تک کردند تا او با انتخابی درست گل سوم سرخپوشان را رقم بزند.


پرسپولیس 4 الوحده 2: ( دقیقه 70، مهدی طارمی): اولین حرکت از علی علیپور با پاس عرضی او به درون شش قدم و ضربه تمام کننده ی مهدی طارمی گل چهارم پرسپولیس را به ارمغان اورد.


شرح نیمه اول

 


پرسپولیس که برای صعود به مرحله بعدی نیاز به پیروزی در جدال برابر الوحده داشت، خیلی زود از اشتباهات حریف اماراتی سود برد و توانست با دو گل پیش بیفتد. دو گلی که می توانست تا حدود زیادی زمینه صعود آنها را مهیا کند و در ادامه این مهدی طارمی بود که یاد عملکرد گذشته خود افتاد و بار دیگر با فرصت سوزی در موقعیتی تک به تک مانع از ثبت گل سوم شد.
پرسپولیس که با دو گل به خواسته خود دست یافته بود، در ادامه بازی را تحت کنترل گرفت و به الوحده فرصت داد تا روی دروازه این تیم خطرساز شود. شوت راه دور و 35 متری احمد الاکبری در حالی که بیرانوند را بار دیگر به چالش مانکن دعوت کرده بود با بوسه به تور دروازه گل اول الوحده را رقم زد تا بار دیگر این تیم خطر را احساس کند. 
پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی توپ را در اختیار گرفت و توانست مانع از حملات شاگردان خاویر اگیره شود و اکنون آنها با توجه به این برتری و پیروزی الهلال در نیمه اول با روحیه و انگیزه بالا برای 45 دقیقه دوم مهیا می شوند. نتیجه ای که الهلال ثبت کرد البته می تواند الوحده را دارای شانس صعود کند تا آنها برای پیروزی در این دیدار حریص شوند و امیدوار باشند شکست نیمه اول را جبران کنند. باید دید در 45 دقیقه دوم شانس به کدام تیم رو خواهد کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد