نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی والیبال ایران و لهستان در لیگ جهانی والیبال- 14خرداد 96

برد بدون معروف، موسوی و محمودی؛

ایران 3 - لهستان 1؛ شکار گرگ با 6 جوان

تیم ملی والیبال ایران توانست اولین برد خود در لیگ جهانی را بدون ستاره های خود مقابل تنها تیم بدون شکست گروه به دست بیاورد. 

   تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در اولین هفته از لیگ جهانی مقابل لهستان انجام خواهد داد. صدرنشین جدول کلی مسابقات که با 2 پیروزی از 2 بازی تنها تیم بدون شکست گروه A است. آنها با سرمربی جدید خود در دو بازی گذشته فوق العاده ظاهر شدند و توانستند برزیل و ایتالیا، دو فینالیست المپیک ریو را شکست بدهند و حالا رو در روی ایرانی قرار خواهند گرفت که تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده است.


دیدار همیشه پر از تنش ایران و لهستان این بار یک اتفاق ویژه و البته ناخوشایند برای شاگردان کولاویچ دارد چرا که این مربی مونته نگرویی حالا علاوه بر شهرام محمودی و محمد موسوی که در تهران مانده اند، سعید معروف کاپیتان خود را هم در اختیار ندارد. کاپیتان بعد از ناهار روز مسابقه با مشکل گوارشی و در نهایت تب بالا رو به رو شده است و به دستور پزشک تیم از ترکیب تیم خارج شد تا فرهاد سال افزون پاسور و عادل غلامی کاپیتان امروز ایران باشند.

 

 

ایران توانست با درخشش امیر غفور، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد سال افزون و میلاد عبادی پور در غیاب 3 ستاره مطرح کشورمان لهستان را با نتیجه 3 بر یک و امتیازات 18 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 شکست بدهد تا اولین پیروزی ایران مقابل تنها تیم بدون شکست گروه انجام بگیرد.

 

 

 

* تصادف خوشایند


ست اول با ترکیب فرهاد سال افزون، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، سامان فائزی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری برای ایران آغاز شد اما اواخر ست اول با یک برخورد شدید بین بازیکنان رو به رو بود. مجتبی میرزاجانپور برای اسپک به هوا پرید اما با سال افزون برخورد کرد که چشم دو بازیکن آسیب جدی دید. سال افزون با توجه به غیبت معروف در زمین ماندنی شد اما میرزاجانپور جای خود را به معنوی نژادی داد که ستاره بازی امروز بود. او سهم به سزایی در کسب امتیازات ایران بود و با حضورش در زمین روند بازی را تغییر داد.

 

 


* طلسم لهستان شکست


تنها تیم بدون شکست گروه A لیگ جهانی والیبال مقابل ایران بالاخره اولین باخت خود را پذیرفت و ایران روند کسب اولین برد در سومین بازی لیگ جهانی را حفظ کرد. ایران در تمامی لیگ های جهانی دو بازی اول خود را باخته بود و تنها سال 2015 موفق به پیروزی در بازی سوم نشده بود که همین لهستان ایران را متوقف کرده بود. این طلسم شکست و ایران توانست اولین پیروزی خود را به دست بیاورد و در جدول صعود داشته باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد