نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

ترکیب احتمالی آبی ها برای شروع لیگ هفدهم


6 تغییر منصوریان برای نایب قهرمانی لیگ!

خریدهای پرتعداد استقلال در فصل نقل و انتقالات یک پیغام روشن دارد و آن هم این است که سرمربی جوان این تیم تصمیم برتغییرات زیاد در ترکیب تیم خود دارد.  در نیم فصل دوم گذشته و زمانی که استقلال حریفانشان را یکی از پس دیگری شکست می داد، علیرضا منصوریان بارها اعلام کرد که تیمش بیش از دو سه بازیکن جدید جذب نمی کند چراکه دیگر نمی خواهد برای اینکه تازه واردها با فضای تمرینات این تیم آشنا بشوند وقت صرف کند.


منصوریان در طول بازی های نیم فصل دوم کاملا روی عقیده خود پافشاری داشت تا این که آن شکست عجیب برابر العین در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد، شکست 6 بر یکی که یک شبه تفکرات سرمربی استقلال را به هم ریخت.


استقلال در فصل نقل و انتقالات با خرید جباری، منتظری، مهدی قائدی، شهباززاده، بیت سعید، داریوش شجاعیان و آرمین سهرابیان و البته از دست دادن بازیکنانی مثل رابسون، بهنام برزای، کاوه رضایی، مجتبی حقدوست و احتمالا مگویان و محسن کریمی پر رفت و آمدترین تیم لیگ برتر لقب گرفت و البته به گفته خیلی ها روند جوانگرایی که از زمان مظلومی شروع شده بود و در سال اول منصوریان ادامه داشت در سال دوم او متوقف شد چراکه از بین بازیکنانی که از این تیم جدا شدند کاوه رضایی، محسن کریمی، برزای، حق دوست و رابسون شرایط سنی مناسبی داشتند که حالا آبی ها نمی توانند برای فصل جدید از پتانسیل جوانی آنها استفاده کنند.


اما از همه این ها گذشته استقلال در این فصل با تیمی پای به مسابقات می گذارد که از نظر هماهنگی هم نیاز به زمان دارند تا به شرایط مطلوب برسند. نکته جالب این است که از بین بازیکنانی که احتمالا در هفته های ابتدایی برای آبی ها به میدان می روند پژمان منتظری، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، سرور چپاروف و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که فصل قبل در این تیم حضور نداشتند و تازه به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شده اند.


با این حساب استقلال در فصل نقل و انتقالات نتوانسته اسکلت سال گذشته خود را حفظ کند اما از آن طرف ستاره هایی را به خدمت گرفته است که هرکدام می توانند جریان بازی را به نفع آبی ها تغییر بدهند و باید دید اثرات منفی این اتفاق بیشتر است یا اثرات مثبت آن.

 


ترکیب احتمالی استقلال برای لیگ هفدهم به شرح زیر است: 


مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی،وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، چپاروف، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد