نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی بارسلونا و ختافه (هفته 4 لالیگا - 25 شهریور 96)

ادامه صدرنشینی مقتدرانه بلوگرانا؛

ختافه 1 - 2 بارسا؛ بازگشت با تعویض‌های طلایی والورده

با 2 تعویض طلایی والورده، بارسا موفق شد با نتیجه 1-2 ختافه را مغلوب کند.  بازی با برتری ختافه آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 2 روی اشتباه سرخی روبرتو به گل برسد اما ضربه مولینا با عکس العمل تراشتگن همراه بود.

 

 

 

 

در دقیقه 16 و روی اشتباه خط دفاعی بارسا، ختافه فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت اما مولینا یک قدم کم آورد و این اتفاق رخ نداد.

 

بعد از گذشتن دقایقی بارسا بر توپ و میدان مسلط شد و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد که به نتیجه نرسید. در دقیقه 31، اومتیتی با ضربه سر دروازه ختافه را تهدید کرد؛ اما گوایتا مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

 

 

 

 

اما در دقیقه 39 ختافه به گل رسید. شیباساکی پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه دیدنی و فوق العاده دروازه تراشتگن را باز کرد تا روند کلین شیت های بارسا شکسته شود.

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول، لیونل مسی روی یک ضربه ایستگاهی می توانست کار را به تساوی بکشاند؛ اما عکس العمل فوق العاده گلر ختافه باعث شد تا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 ختافه به پایان برسد.

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم، بارسلونا تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت و می توانست در دقیقه 54 توسط سرخی روبرتو به گل برسد اما ضربه او توسط سنگربان ختافه مهار شد.

 

اما در دقیقه 60 بالاخره بارسا به گل رسید. روی اشتباه مدافعان ختافه، سرخی روبرتو در محوطه جریمه دنیس سوارز را صاحب موقعیت کرد تا ضربه دیدنی این بازیکن وارد دروازه شده و بارسا به گل تساوی دست یابد.

 

 

 

 

در ادامه، بارسا تلاش زیادی برای تغییر جریان بازی کرد؛ اما دفاع منطقی ختافه باعث شد تا این تیم قادر به خلق موقعیت مهمی نباشد. در دقیقه 80، خیمنز تصمیم گرفت شانس خود را از پشت محوطه امتحان کند؛ اما ضربه او با مهار تراشتگن همراه بود.

 

2 دقیقه بعد ختافه بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت؛ اما ضربه آرانباری با عکس العمل تراشتگن و البته برخورد با دیرک دروازه همراه بود.

 

 

 

اما در دقیقه 84 بارسا به گل دوم رسید. روی پاس مسی، پائولینیو در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

 

لحظاتی بعد ضربه دیدنی مسی نیز راهی به دروازه نیافت تا بارسا در نهایت با نتیجه 1-2 ختافه را مغلوب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد