نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی
نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

نتایج زنده ، جام جهانی 2018 روسیه ، لیگ ملت های والیبال ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا اسپانیا ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، جام جهانی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن - 29 شهریور 96

جنگ بقای منصوریان در آزادی

نتیجه : استقلال 1 - ذوب آهن 1

استقلال با تساوی برابر ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر، باز هم در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

 


هفته هفتم لیگ برتر/ ساعت: 20
استادیوم آزادی
داور: پیام حیدری ، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

 

ترکیب استقلال
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، وریا غفوری، زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف، جابر انصاری و حسن بیت سعید
سرمربی : علیرضا منصوریان


ترکیب ذوب آهن
رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی فر،محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی
سرمربی: امیرقلعه نویی

 

 

شرح بازی:

 

نیمه اول با حملات استقلال شروع شد. بازیکنان این تیم تحت تاثیر اتفاق های روز گذشته انگیزه زیادی داشتند تا سرمربی تیم شان را نجات دهند. در دقیقه 5 بازی استقلال می توانست توسط بیت سعید دروازه ذوب آهن را باز کند که این اتفاق نیفتاد. اما انتظار استقلالی ها برای گل زدن چندان طولانی نبود، چراکه در دقیقه 11 بازی روزبه چشمی روی اشتباه مدافعان ذوب آهن در یارگیری موفق شد دروازه حریف را باز کند. بعد از این گل استقلال بازهم روی توانایی های بیت سعید حملات خود را ادامه داد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه بدست آورد که این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. در این نیمه ذوب آهن نمایش خوبی نداشت و به جز یک صحنه نتوانست دروازه استقلال را تهدید کند.

در نیمه دوم اما شاگردان قلعه نویی سراپا حمله شدند. آنها از همان دقیقه 46 بازی سعی کردند به دروازه استقلال فشار بیاورند که در این امر موفق هم بودند. شاگردان امیر قلعه نویی کاملا بر بازی مسلط بودند تا این که در دقیقه 78 بازی موفق شدند دروازه استقلال را باز کنند. بعد از گل در حالی که احتمال می رفت استقلال بازی را تهاجمی ادامه دهد؛ اما این ذوب آهن بود که بازی را تهاجمی دنبال کرد و همین مساله باعث شد در دقایق پایانی بازی هواداران به شدت علیه منصوریان و افتخاری شعار بدهند. نکته عجیب این بازی بازهم تعویض های عجیب منصوریان بود که بازهم نتوانست گره از کار استقلال باز کند.



شرح نیمه اول:

 

نیمه اول با حملات استقلال شروع شد، بازیکنان این تیم تحت تاثیر اتفاق های روز گذشته انگیزه زیادی داشتند تا سرمربی تیم شان را نجات دهند. دردقیقه 5 بازی استقلال می توانست توسط بیت سعید دروازه ذوب آهن باز کند که این اتفاق نیفتاد. اما انتظار استقلالی ها برای گل زدن چندان طولانی نبود چراکه در دقیقه 11 بازی روزبه چشمی روی اشتباه مدافعان ذوب آهن در یارگیری موفق شد دروازه حریف را باز کند. بعد از این گل استقلال بازهم روی توانایی های بیت سعید حملات خود را ادامه داد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه بدست آورد که این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. در این نیمه ذوب آهن نمایش خوبی نداشت و به جز یک صحنه نتوانست دروازه استقلال را تهدید کند.

 

شرح گل:

 

1-0 (استقلال): روزبه چشمی در دقیقه 11 سانتر بیت سعید را روی اشتباه مدافعان ذوب آهن در جایگیری وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

 

1-1 (ذوب آهن ): سانتر مهدی پور به روی دروازه با ضربه نزاد مهدی وارد دروازه استقلال شد.



حواشی:

 

*بازیکنان استقلال پیش از شروعد بازی از سوی هواداران تشویق شدند.
*جو استادیوم پیش از شروع بازی کاملا آرام است و فعلا خبر از شعارهای انتقادی نیست.
*داریوش شجاعیان و محسن کریمی دو بازیکن غایب استقلال هم اکنون در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بازی تیم شان را تماشا می کنند.
* امید ابراهیمی که بعد از مدت ها در لیست 18 نفره استقلال نامش به چشم می خورد، به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

*پیش از شروع بازی امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان برخورد بسیار گرمی با هم داشتند.

*از بین بازیکنان استقلال خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی و مجید حسنیی و حسین حسینی بازیکنانی بودتد که سمت قلعه نویی رفتند و از او برای حضور در زمین بازی رخصت گرفتند.

*امیرقلعه نویی پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

*نماش خوب بیت سعید در دقایقی ابتدایی بازی باعث شده تماشاگران استقلال به شدت او را تشویق کنند.

*در در دقیقه 46 بازی میک مک در مورت را از زمین بازی اخراج کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد